Олександр Мартинюк » Історія України (рівень стандарту). Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Історія України (рівень стандарту). Підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
Підручник
|
|
|
Написано: |
2019 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
18.09.2022 |
|
Твір змінено: |
20.09.2022 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(5.9 МБ)
|
|
Опис: |
Гісем О. В.
Г51 Історія України (рівень стандарту) : підруч. для 11 кл. закл.
загал. серед. освіти / О. В. Гісем, О. О Мартинюк. — Харків :
Вид-во «Ранок», 2019. — 288 с. : іл.
ISBN 978-617-09-5215-8 |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Передмова . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
§ 1. Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Розділ 1. Україна в перші післявоєнні роки
§ 2. Адміністративно-територіальні зміни
й зовнішньополітична діяльність УРСР. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .13
§ 3. Внутрішньополітична та економічна ситуація в УРСР . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .20
§ 4. Політика радянізації та репресії в західних областях УРСР . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
§ 5. Культура України в перші післявоєнні роки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .37
Практичне заняття 1.
Людський вимір війни: демографічні зміни в УРСР. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .45
Практичне заняття 2.
«Війна пішла, а горе залишилось…»: повсякденне життя післявоєнних років. . . . . . . .45
Практичне заняття 3.
«Вирвані з коренем». Депортації українців і українок у 1944—1951 рр.:
причини, етапи, наслідки (на підставі дослідження документальних джерел) . . . . . . . .45
Узагальнення знань за розділом 1.
Україна в перші післявоєнні роки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .45
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом 1.
Україна в перші післявоєнні роки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .45
Розділ 2. Україна в умовах десталінізації
§ 6. УРСР на початку десталінізації . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .46
§ 7. Суспільно-політичне життя в Україні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .52
§ 8. Розвиток економіки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .57
§ 9. Національно-визвольний рух. «Шістдесятництво». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .65
§ 10. Культура та духовне життя в УРСР. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .72
Практичне заняття.
Входження Кримської області до складу УРСР:
міфи та реальність (дослідження документів) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .82
Узагальнення знань за розділом 2. Україна в умовах десталінізації . . . . . . . . . . . . . . . . . 82
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом 2.
Україна в умовах десталінізації. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .82
Розділ 3. Україна в період загострення кризи радянської системи
§ 11. Наростання кризових явищ у суспільно-політичному житті республіки . . . . . . . . . . . . . . 83
§ 12. Економічна ситуація в УРСР . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .88
§ 13. Зміни у складі та соціальній структурі населення . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .96
§ 14. Дисидентський рух . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .104
§ 15. Розвиток культури й духовного життя . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .116
Практичне заняття 1. Конституції УРСР: «сталінська» і «розвиненого соціаліз-
му» (порівняння Основних Законів 1937 та 1978 рр.) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .130
Практичне заняття 2. Український «самвидав»: теми, ідеї, автори . . . . . . . . . . . . . . . . . .130
Практичне заняття 3. Повсякденне життя в місті та селі: переваги і пробле-
ми (на прикладі України 1970—1980-х рр.). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .130
Узагальнення знань за розділом 3.
Україна в період загострення кризи радянської системи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .130
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом 3.
Україна в період загострення кризи радянської системи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .130
Розділ 4. Відновлення незалежності України
§ 16. Початок «перебудови» в СРСР і УРСР . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .131
§ 17. Поглиблення кризових явищ в економіці. Шахтарський страйк 1989 р.
Політичні реформи . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .139
§ 18. Зростання громадської активності українського суспільства.
Проголошення Декларації про державний суверенітет України . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .145
§ 19. Проголошення Україною незалежності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .158
Практичне заняття. «За живе…»: непоправні наслідки Чорнобильської трагедії . . .166
Узагальнення знань за розділом 4. Відновлення незалежності України . . . . . . . . . . . .166
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом 4.
Відновлення незалежності України. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .166
Розділ 5. Становлення України як незалежної держави
§ 20. Державотворчі процеси в перші роки незалежності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .167
§ 21. Україна в 1994—1999 рр. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .179
§ 22. Політичні процеси в Україні в 1999—2005 рр. «Помаранчева революція» . . . . . . . . . .185
§ 23. Економічний розвиток України в 1992—2005 рр. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .193
§ 24. Етносоціальні процеси та рівень життя населення . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .203
§ 25. Зовнішня політика та міжнародні зв’язки України у 1992—2010 рр. . . . . . . . . . . . . . . . .211
§ 26. Суспільно-політичне та економічне життя України у 2005—2010 рр. . . . . . . . . . . . . . . .224
Практичне заняття.
Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми. . . . .231
Узагальнення знань за розділом 5.
Становлення України як незалежної держави . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .231
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом 5.
Становлення України як незалежної держави . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .231
Розділ 6. Творення нової України
§ 27. Україна у 2010—2014 рр. Революція Гідності. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .232
§ 28. Україна в системі міжнародних відносин. Збройна агресія Росії. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .241
§ 29. Культурне та релігійне життя . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .262
Практичне заняття.
Зовнішні та внутрішні загрози суверенітету України в період гібридних війн . . . . . .275
Узагальнення знань за розділом 6. Творення нової України . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .275
Тестові завдання для підготовки до тематичного оцінювання за розділом 6.
Творення нової України . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .275
Основні дати та події . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .276
Основні поняття й терміни. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .280
Плани-схеми для самостійної роботи. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .285
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|