Алла Манако » Міждисциплінарні контексти дослідження безперервного електронного навчання
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Міждисциплінарні контексти дослідження безперервного електронного навчання
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.06.2025 |
|
Твір змінено: |
24.06.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(233.9 КБ)
|
|
Опис: |
Control systems and computers \ Системи керування та комп’ютери, 2023, №4 (304).
Статтю присвячено висвітленню міждисциплінарних контекстів дослідження безперервного електронного навчання, що є стратегічною лінією ЮНЕСКО для всіх країн і народів. Основною причиною визнано технічні перетворення – електронне навчання, що розвивалося і надавало дедалі новіші можливості для зміни категорії форм та змісту навчання, підходів, моделей, технологій. Визначено основні умови зародження нового напряму навчання в ракурсі міждисциплінарного розгляду, який розглядається у статті як стратегічний напрям, беручи до уваги, що навчання є міждисциплінарною наукою. Виокремлено низку важливих положень навчання, сучасну схему цифрових трансформацій з позицій безперервного електронного навчання, запропоновано новий погляд на деякі аспекти цифровізації. Розглянуто питання життєвого циклу безперервного електронного навчання, умовні процеси цифрових трансформацій, склад електронних просторів, дії принципу нових задач та інтегрального задачного підходу. Стаття є актуальною і містить нову корисну інформацію, яка може бути базою для подальших широкомасштабних фундаментальних досліджень та практичних реалізацій. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|