Сергій Лисаков » Феномен провідництва в освіті України (XIX – початок XXI століть)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Феномен провідництва в освіті України (XIX – початок XXI століть)

Дисертація
Написано: 2021 року
Розділ: Наукова
Твір додано: 11.08.2024
Твір змінено: 11.08.2024
Завантажити: pdf див. (889.4 КБ)
Опис: Лисаков С. В. Феномен провідництва в освіті України (XIX – початок
XXI століть). – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за
спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка
. – Бердянський державний педагогічний університет, 2021.
Робота виконана на кафедрі педагогіки Бердянського державного
педагогічного університету. Науковий керівник – кандидат педагогічних наук,
професор Василь Крижко.
Зміст анотації
У дисертації подано результати науково-педагогічного дослідження
українського етнічного феномену «проводу» та «провідництва» в царині
національної освіти в історичний період XXVIII – початку XXI століть.
Мета дослідження полягає у визначенні місії провідництва в освіті та
рис його феноменального характеру.
Завдання дослідження:
1. Визначити соціально-історичні умови, етнічні, національні, релігійні
коріння виникнення автохтонного феномену «проводу» та «провідництва».
2. Здійснити герменевтичний дискурс провідництва в наукових
джерелах.
3. Запровадити до наукового вжитку авторське визначення концепту
«провідництво в освіті».
4. Визначити феноменальні характеристики провідників освіти.
5. Визначити смислові формати провідництва в освіті та їх
схарактеризувати.
6. Визначити місце «провідництва» у системі наукових понять освіти.
7. Здійснити методологічне обґрунтування провідницької діяльності в
освіті. 3
Об’єкт дослідження: феномен провідництва в царині освіти України
XIX–XXI століття.
Предмет дослідження: генеза, теоретичне обґрунтування та практика
провідницької діяльності в освіті України.
Методи дослідження: теоретичні:
– ретроспективний – історико-педагогічні дослідження соціальних та
педагогічних явищ і персоналій провідників;
– конкретно-пошуковий – вивчення історичних, наукових і літературних
джерел; вивчення бази словників і довідникової літератури; дослідження
зарубіжних науково-педагогічних видань; узагальнення матеріалів, підготовка
та видання наукових статей, монографій, тексту дисертації;
– персоналістично-біографічний – вивчення біографічних даних та
творчої провідницької діяльності видатних постатей національної еліти;
інтерв’ю з фундаторами українського державотворення, листування та бесіди;
бесіди з перекладачами англомовних видань з проблеми провідництва;
анкетування та обробка результатів анкетування студентів, педагогів,
керівників закладів загальної середньої освіти;– обсерваційні: вивчення спогадів, матеріалів листування, зустрічі-бесіди
, інтерв’ю із сучасними провідниками національної освіти.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.