Наталія Лубкович » Громадська і наукова діяльність Євгена Храпливого (1898-1949 рр.) 
                
                                                            
                    
    | 
            [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного]
         | 
    
        
        Громадська і наукова діяльність Євгена Храпливого (1898-1949 рр.)
                
        
        
        Дисертація 
        
     | 
     | 
    
        
                
             | 
         
        
            | Написано: | 
            2012 року | 
         
                        
             | 
         
        
            | Розділ: | 
            Історична | 
         
                
             | 
         
        
            | Твір додано: | 
            04.08.2024 | 
         
        
             | 
         
                
            | Твір змінено: | 
            04.08.2024 | 
         
        
             | 
         
                
            | Завантажити: | 
                                            pdf
                                див.
                                (1.3 МБ)
                                 | 
                     
        
             | 
         
                    
                | Опис: | 
                Мета  дослідження  –  дослідити  громадську  і  наукову  діяльність   
Є. Храпливого.  
Для досягнення мети автор ставить перед собою такі завдання:  
  –  проаналізувати  формування  Є. Храпливого  як  особистості,  
громадського діяча і науковця;  
–  з’ясувати  різні  аспекти  громадської  діяльності  ученого,  ввівши  в  
науковий обіг маловідомі сторінки його біографії;  
–  висвітлити  основні  напрямки  його  наукової  діяльності,  її  значення  
для української науки;  
– дослідити вплив праць автора на становлення кооперативного руху в  
Західній Україні;  
  –  розкрити  його  редакційно-видавничу,  журналістську  роботу  як  
складову громадської та наукової діяльності;  
– вивчити діяльність Є. Храпливого в товаристві “Сільський господар”;  
– простежити його внесок у пропаганду сільськогосподарських знань;  
–  з’ясувати  роль  Є. Храпливого  у  розвитку  хліборобського  фахового  
шкільництва.  | 
             
            
                 | 
             
                            
                | Зміст: | 
                
                    [натисніть, щоб розгорнути]
                     ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, ТЕРМІНІВ, ПОНЯТЬ,  
СИМВОЛІВ  .......................................................................................................  3  
ВСТУП  ...............................................................................................................  4  
РОЗДІЛ І. ІСТОРІОГРАФІЧНІ, ДЖЕРЕЛОЗНАВЧІ ТА  
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ  .........................................  9  
1.1. Історіографія проблеми  ............................................................................  9  
1.2. Джерельна база  ........................................................................................  19  
1.3. Методологія дослідження  .......................................................................  26  
РОЗДІЛ ІІ. ГРОМАДСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ .................................................  33  
2.1. Становлення особистості Є. Храпливого і формування   
його світогляду  ...............................................................................................  33  
2.2. Праця в українських інституціях  .........................................................  44  
РОЗДІЛ ІІІ. НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ  .......................................................  60  
3.1. Вивчення аграрних проблем західноукраїнських земель ..................  60  
3.2. Дослідження питань кооперативного руху ..........................................  83   
3.3. Редакційно-видавнича та журналістська діяльність  .........................  98  
РОЗДІЛ ІV. ВНЕСОК Є. ХРАПЛИВОГО У ПРАКТИКУ  
ВДОСКОНАЛЕННЯ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА  ......................  121  
4.1. Участь у діяльності “Сільського господара”  ....................................  121  
4.2. Пропаганда сільськогосподарських знань  ........................................  144  
4.3. Роль у розвитку хліборобського фахового шкільництва  ................  162  
ВИСНОВКИ  ..................................................................................................  185  
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ  ...................................................  193  
ДОДАТКИ  .....................................................................................................  247 
                 | 
             
            
                 | 
             
                         
     | 
     | 
    |   | 
    | 
        
         Відгуки читачів: 
     | 
    |   | 
    | 
             Поки не додано жодних відгуків до цього твору. 
         | 
    |   | 
    | 
        
     | 
    |   |