Дмитро Лубінець » Теоретичні підходи до поняття лобіювання та його типології
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Теоретичні підходи до поняття лобіювання та його типології

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 05.11.2020
Твір змінено: 05.11.2020
Завантажити: pdf див. (207.5 КБ)
Опис: Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія. Політологія. – 2018. – Вип. 22-23.


Стаття присвячена аналізу теоретико-методологічних підходів до трактування поняття «лобіювання» та його типології. На основі аналізу автор дійшов висновку, що дані проблеми носять дискусійний характер. Трактування сутності лобіювання сьогодні реалізується в контексті політологічного аналізу, де все більшої популярності набуває комунікативний підхід, юридично-правовий, економічний, процесуальний, інституційний, функціональний. Множинність підходів, що використовуються, обумовлює наявність широкого кола критеріїв, що використовуються дослідниками при класифікації лобіювання. Все це свідчить про складність даного поняття, яке сьогодні розглядається як інститут, процес і технологія, і функція РR-менеджменту.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.