Дмитро Лубінець » Теоретичні підходи до поняття лобіювання та його типології
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Теоретичні підходи до поняття лобіювання та його типології
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
05.11.2020 |
|
Твір змінено: |
05.11.2020 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(207.5 КБ)
|
|
Опис: |
Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Історія. Політологія. – 2018. – Вип. 22-23.
Стаття присвячена аналізу теоретико-методологічних підходів до трактування поняття «лобіювання» та його типології. На основі аналізу автор дійшов висновку, що дані проблеми носять дискусійний характер. Трактування сутності лобіювання сьогодні реалізується в контексті політологічного аналізу, де все більшої популярності набуває комунікативний підхід, юридично-правовий, економічний, процесуальний, інституційний, функціональний. Множинність підходів, що використовуються, обумовлює наявність широкого кола критеріїв, що використовуються дослідниками при класифікації лобіювання. Все це свідчить про складність даного поняття, яке сьогодні розглядається як інститут, процес і технологія, і функція РR-менеджменту. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|