Роберт Джей Ліфтон » Технологія «промивки мізків»: психологія тоталітаризму
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Технологія «промивки мізків»: психологія тоталітаризму
Праця
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
02.09.2025 |
|
Твір змінено: |
05.09.2025 |
|
Завантажити: |
Файли вилучено з бібліотеки на запит власника авторських прав. |
|
Опис: |
Ліфтон Р.Д.
Технологія «промивки мізків»: психологія тоталітаризму. – X.: Віват, 2016. – 416 с.
ISBN 978-617-7269-94-5
Поки ми спимо, їмо і ходимо на роботу, нами керують. Ми рідко замислюємося про те, що наші думки – це не внутрішні імпульси, а результат застосування тоталітарної технології «промивки мозку». Де вперше почали застосовувати блюзнірську технологію «виправлення мислення», жертвами якої сьогодні стала більшість світового населення? І чи не час нам приєднатися до мислячої меншості і за звичними діями політиків побачити нарешті методи і способи зомбування мас, щоб захиститися від них? Ця книга, побудована на ретельному аналізі доль тих, хто постраждав від тоталітарної влади, допоможе вам легко впоратися з цим завданням. Дізнайтеся, як майстерно правлячий клас перетворює дорослих людей на слухняних маріонеток і якими є ознаки психологічного тероризму. Захистіть свою свідомість від психологічного насильства і вторгнення досвідчених політтехнологів прямо зараз, якщо хочете жити у дійсно вільній країні! |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЧАСТИНА І. ПРОБЛЕМА
Розділ 1. Що таке «промивання мізків»? З
Розділ 2. Дослідження в Гонконзі 7
ЧАСТИНА II. ТЮРЕМНЕ «ВИПРАВЛЕННЯ МИСЛЕННЯ»
ЖИТЕЛІВ ЗАХОДУ
Розділ 3. Перевиховання: доктор Вінсент 14
Дізнання і «боротьба» 15
«Поблажливість» і «вчення» 20
Статус успішного просування 26
Свобода 29
Розділ 4. Вдавана сповідь: отець Лука 36
Лабіринт 38
Шлях 43
Усе заново 45
Церква під вогнем критики 48
Звільнення і пошуки 52
Розділ 5. Психологічні етапи 54
Смерть і відродження 55
1. Штурм ідентичності 55
2. Створення провини 56
3. Зрада самих себе 57
4. Точка зламу: тотальний конфлікт і базальний страх 58
5. Поблажливість і можлива перспектива 59
6. Примус до сповіді 60
7. Каналізування провини 61
8. Перевиховання: логічне ґвалтування 62
9. Прогрес і гармонія 64
10. Заключна сповідь: підбиття підсумків 65
11. Відродження 67
12. Звільнення: перехідний період і невизначеність 68
Розділ 6. Варіанти реакції: явно дезорієнтовані 69
Доктор Шарль Вінсент: містичний цілитель 70
Антоніо Лука: ліберальний отець-сповідник 76
Герман Касторп: покірний учений 84
Спільні патерни 89
Розділ 7. Варіанти реакції: новонавернені 90
Джейн Дерроу: дочка місіонера 90
Загальні напрями «навернення» 97
Розділ 8. Варіанти реакції: опірні 98
Ханс Баркер: священик, лікар, солдат 99
Методи опору 105
Виживання і вплив 107
Розділ 9. Групове «виправлення»: двосічне лідерство 109
Академічна фаза 111
Фаза «виправлення» 113
Фаза адаптації 117
Епілог 122
Стилі лідерства 127
Розділ 10. Контрольні зустрічі 131
Отець Вечтен 131
Коллманн 137
Отець Еміль 140
Отець Лука 141
Професор Касторп 143
Єпископ Баркер 144
Міс Дерроу 146
Розділ 11. Отець Симон: навернений єзуїт 146
Розділ 12. Зцілення й оновлення: підведення підсумків 155
Здатність керувати собою і цілісність 155
Розлука 158
Експатріанти повертаються 159
Оновлення ідентичності 160
Тривалі наслідки 165
ЧАСТИНА III. «ВИПРАВЛЕННЯ МИСЛЕННЯ» КИТАЙСЬКОЇ ІНТЕЛІГЕНЦІЇ
Розділ 13. Зіткнення 168
Розділ 14. Революційний університет: пан Ху 173
Велике єднання: групова ідентифікація 174
Наближення розв’язки: конфлікт і «боротьба» 176
Остаточний підсумок «виправлення мислення»: покірність і нова гармонія 182
Розділ 15. Китайська Одіссея 186
Дитинство і юність: початковий стан перед «виправленням» 187
Аналіз і контрольний візит 195
Розділ 16. Старше покоління: Роберт Чао 206
Розділ 17. Зміна переконань у молоді: Джордж Чен 220
Розділ 18. Музика й виправлення: Грейс By 250
Розділ 19. Огляд культурних аспектів: доля синівської шанобливості до старших 273
Традиційне ставлення до старших і шанобливий син 275
Бунтарство перехідного періоду: сучасний студент 281
«Виправлення мислення»: шанобливий комуніст 291
Розділ 20. Культурні перспективи: витоки 303
Розділ 21. Культурні перспективи: вплив 315
ЧАСТИНА IV. ТОТАЛІТАРИЗМ ТА ЙОГО АЛЬТЕРНАТИВИ
Розділ 22. Ідеологічний тоталітаризм 336
Контроль із боку середовища 337
Містичне маніпулювання 339
Вимога чистоти 341
Культ сповіді 343
«Священна наука» 346
Навантаженість мови 348
Доктрина вище за особистість 349
Розділення існування 352
Розділ 23. Підходи до перевиховання 358
Навчання та перевиховання 362
Психологічне перевиховання 368
Релігія, політична релігія і наука 377
Розділ 24. «Відкриті» зміни особистості 387
ДОДАТОК
Документ про визнання провини 399
Критика моєї ідеалістичної буржуазної педагогічної ідеології 399
Моє рішення 411
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|