Олеся Лященко » Наративний дискурс у прозі Мистецького Українського Руху
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Наративний дискурс у прозі Мистецького Українського Руху
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2006 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
08.05.2024 |
|
Твір змінено: |
08.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.1 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – визначити основні інтратекстуальні моделі та
інтертекстуальну організацію наративного дискурсу у прозі Ю.Косача,
7
І.Костецького та В.Домонтовича. З цим пов’язане вирішення низки конкретних
завдань, зокрема
– уточнити сенсогенез наративного дискурсу, його типологічні та
функціональні особливості;
– визначити основні компоненти комунікативної моделі наративного дискурсу;
– охарактеризувати основні шляхи оновлення наративних практик у
модерністичній літературі першої половини ХХ ст.;
– виявити специфіку втілення наративних інтратекстуальних моделей у прозі
Ю.Косача, І.Костецького та В.Домонтовича;
– охарактеризувати функціональну позицію наратора, його наративну
компетентність, ступінь експліцитності/імпліцитності у структурі розповідного
дискурсу;
– проаналізувати контекстуальні прийоми реалізації дискурсу наратора і
дискурсу персонажа;
– з’ясувати типологічні особливості та функції інтертекстуальних одиниць у
структурі розповідного твору;
– простежити стратегії реалізації інтертекстем у творчості мурівських
модерністів, специфіку генерації нових смислів. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ..............................................................3
ВСТУП....................................................................................................................4
РОЗДІЛ 1. Наративний дискурс: множинність інтерпретацій,
комунікативна природа, типологічні особливості
1.1. Наративний дискурс: парадигма осмислення…....................…..........10
1.2. Комунікативна модель наративного дискурсу …………………........32
1.3. Оновлення наративних стратегій у модерністичному дискурсі.........49
РОЗДІЛ 2. Дискурс наратора і дискурс персонажа: інтратекстова
комунікація
2.1.Функціональна позиція наратора в інтратекстуальній структурі.......59
2.2. Типи реалізації дискурсів наратора і персонажа в тексті...................97
РОЗДІЛ 3. Інтертекстова комунікація в художньому творі
3.1. Феномен міжтекстової комунікації.....................................................128
3.2. Інтертекстеми в структурі наративного дискурсу.............................135
3.2.1. Образ „нової” жінки у творчості мурівських модерністів..............138
3.2.2. Мотив двійництва у прозі І.Костецького, Ю.Косача та
В.Домонтовича..............................................................................................149
3.2.3. Гоголівські інтертекстеми у романі „Без ґрунту”
В.Домонтовича..............................................................................................155
3.2.4. „Джойсівсько-гемінґвеївський” стиль І.Костецького ....................165
ВИСНОВКИ.........................................................................................................177
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................183
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|