Олена Левицька » Романтичний період творчості Морі Оґая: проблематика, поетика
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Романтичний період творчості Морі Оґая: проблематика, поетика
Праця
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
25.07.2017 |
|
Твір змінено: |
25.07.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.8 МБ)
|
|
Опис: |
Мета роботи полягає в осмисленні новаторського характеру романтичної
творчості Морі Оґая та її літературознавчої рецепції.
Визначена мета зумовила наступні завдання:
- визначити і уточнити основні періоди творчості Морі Оґая на основі
нового прочитання його творів;
- охарактеризувати романтичний період творчості письменника;
- розкрити художньо-естетичний феномен творчості Морі Оґая;
- простежити синтез західної та східної культур у його прозі, зокрема у
вирішенні проблеми сприйняття японцями фундаментальних естетичних західних
концепцій, таких як свобода, індивідуальність, краса;
- проаналізувати тематику та проблематику романтичних повістей
Морі Оґая;
- визначити особливості образної системи, принципи творення
сюжетних ліній, мотивів та символів у творах письменника;
- узагальнити роль і місце Морі Оґая у японській літературі кінця ХІХ
– початку ХХ сторіччя. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП…………………………………………………………………….…..4
РОЗДІЛ І. ГОЛОВНІ ФОРМАНТИ СВІТОГЛЯДУ
МОРІ ОҐАЯ……………………………………………………………………......17
1.1. Культурно-історична ситуація та літературний процес в Японії кінця
ХІХ – початку ХХ ст.…..…………………………………………………………..18
1.2. Морі Оґай та західноєвропейська література: підґрунтя романтичної
рецепції……………………………………………………………………………...40
1.3. Японський натуралізм і романтизм в епоху Мейджі (1868 – 1912):
художнє бачення Морі Оґая…………………………………………………….…47
Висновки до розділу І…………………………………..………..................62
РОЗДІЛ ІІ. ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ
РОМАНТИЗМУ МОРІ ОҐАЯ…………………………………………………...66
2.1. Іронія, гротеск, ідеї свободи та індивідуалізму у творах сецесійного
періоду творчості Морі Оґая…………………………………………...……….....67
2.2. Традиційна японська естетика у творах пізнього періоду творчості
Морі Оґая……………………………………………………………………………83
Висновки до розділу ІІ………………………..………..…………………....91
РОЗДІЛ ІІІ. КОНСТАНТИ ЯПОНСЬКОГО РОМАНТИЗМУ І
ПОЕТИКА МОРІ ОҐАЯ…………………………………………………..……...95
3.1. Романтична парадигма «німецьких» повістей Морі Оґая.…………...96
3.2. Особливості художнього зображення дійсності у повісті Морі Оґая
«Дикий гусак»……………………………………………………………………..121
3.3. Ґенеза, проблематика та поетика повісті Морі Оґая
«Віта сексуаліс»………………………………………………………………..….126
Висновки до розділу ІІІ…………………………………………..………...160
ВИСНОВКИ……………………………………………………………......167
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………...…………….179
ДОДАТКИ
Додаток А. Повість Морі Оґая «Віта сексуаліс» (переклад Левицької
Олени)……………….……………………………………………………………..208
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|