Нелля Левицька » Принципи характеротворення в новелістиці Ю. Липи
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Принципи характеротворення в новелістиці Ю. Липи
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2008 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
13.04.2025 |
|
Твір змінено: |
13.04.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.5 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертації – з’ясування особливостей новелістики Ю.Липи, розкриття
принципів характеротворення літературних персонажів його прозових творів. Для
досягнення поставленої мети необхідно розв’язати такі завдання:
• встановити смислові особливості новелістики Ю.Липи у зв’язку з жанровою
традицією новел й оповідань та їх модернізацією;
• виявити принципи та процес художнього характеротворення в новелістиці
Ю.Липи;
• висвітлити зміст поняття “література великих синтез” як одного з наріжних у
літературних маніфестах письменника і ключових у його прозі; розкрити
естетичну вартість новел, вміщених у збірнику “Нотатник” у контексті
української літератури 1930 – 1940-х років, зокрема протистояння
опозиційних літературних напрямків (“західники” – “народники”);
• з’ясувати міру наукового осмислення прозового доробку письменника в
українському літературознавстві;
• обґрунтувати неподільність естетичної та громадської позиції Ю.Липи-
новеліста, сенс і значення його творчого феномена. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП………………………………………………………………………..…..3
РОЗДІЛ 1. Проза Ю. Липи в контексті української літератури 1920–1940-х ...
років…………………………….............................................................................8
РОЗДІЛ 2. Проблеми характеру в українській літературі
у творчості Ю.Липи ………………………………………………………...….33
РОЗДІЛ 3. Міфологізація народного героя в новелістиці Ю. Липи…….……63
РОЗДІЛ 4. Характер українського інтелігента як людини
“героїчного чину”………………………………………….……..…………... 106
ВИСНОВКИ…………………………………………………………..………. 158
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……….……………………...…….. 163
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|