Андрій Левдер » Науково-педагогічна діяльність Івана Петровича Крип'якевича (1886-1967 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Науково-педагогічна діяльність Івана Петровича Крип'якевича (1886-1967 рр.)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2014 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
28.05.2024 |
|
Твір змінено: |
28.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.4 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – здійснити аналіз науково-педагогічної діяльності Івана
Петровича Крип’якевича та визначити можливості її використання в умовах
розвитку сучасної національної освіти і школи.
Відповідно до мети визначено такі завдання:
1. З’ясувати стан наукової розробки теми, виявити і проаналізувати
джерельну та історіографічну базу дослідження.
2. Окреслити основні періоди та напрями науково-педагогічної діяльності
І. П. Крип’якевича.
3. Визначити й охарактеризувати особливості педагогічної та
популяризаторської діяльності видатного педагога.
4. Обґрунтувати можливості використання науково-педагогічної спадщини
І. П. Крип’якевича в сучасному навчально-виховному процесі. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП……………………………………………………………………………….…3
РОЗДІЛ 1. І. П. КРИП'ЯКЕВИЧ – ВІДОМИЙ ВЧЕНИЙ І ДОСЛІДНИК ІСТОРІЇ
ОСВІТИ ТА ШКОЛИ
1.1. Науково-педагогічна діяльність І. П. Крип’якевича як предмет
дослідження…………………………………………………………………………...11
1. 2. Основні періоди та напрями наукової діяльності ………………………...…..31
1.3. Педагогічна проблематика у науковій спадщині І. П. Крип’якевича…….…..48
Висновки до розділу 1………………………………………………………………..72
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ І. П. КРИП'ЯКЕВИЧА
2.1. І. П. Крип’якевич – гімназійний учитель…………….…………………….…...75
2.2. Участь в організації українського шкільництва в роки Першої світової
війни………………………………………………………...……………………….…87
2.3. Викладацька та організаційно-педагогічна діяльність у вищих навчальних
закладах……………………………………………………………………………....101
Висновки до розділу 2……………………………………………………………....118
РОЗДІЛ 3. І. П. КРИП'ЯКЕВИЧ – ПОПУЛЯРИЗАТОР ІСТОРІЇ, АВТОР
НАВЧАЛЬНОЇ ТА ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ
3.1. Популяризація історичних знань - складова науково-педагогічної діяльності
вченого………….……………………………………………………………………121
3.2. Навчальна література у науково-педагогічній спадщині І. П. Крип'якевича,
особливості її появи і використання……………………………………..………....139
3.3. Характеристика шкільних підручників та посібників з історії …………......150
3.4. Художні твори як спосіб популяризації історичних знань…………………..175
Висновки до розділу 3………………………………………………………………189
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………….192
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………...…198
ДОДАТКИ…………………………………………………………………………....232
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|