Лариса Левчук » Психоаналіз: історія, теорія, мистецька практика
|
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Психоаналіз: історія, теорія, мистецька практика
Праця
|
|
|
| Написано: |
2002 року |
|
| Розділ: |
Наукова |
|
| Твір додано: |
18.10.2025 |
|
| Твір змінено: |
25.10.2025 |
|
| Завантажити: |
djvu
(9.6 МБ)
pdf
див.
(11.3 МБ)
|
|
| Опис: |
Левчук Л.Т.
Психоаналіз: історія, теорія, мистецька практика: Навч. посібник. – К.: Либідь, 2002. – 255 с.
ISBN 966-06-0254-5.
Серед «пограничних» – таких, що актуалізували теоретичні можливості суміжних наук – течій європейської науки кінця XIX – початку XX століть психоаналізові Зигмунда Фрейда належить особливе місце. Психоаналітичний метод дістав застосування у багатьох галузях знання – від психіатрії до естетики, мистецтвознавства, історії релігії та фольклористики.
У навчальному посібнику відтворено логіку становлення та розвитку психоаналізу, розглянуто засади психоаналітичної теорії, її мистецтвознавчу модифікацію. Аналізуються особливості трансформації ідей Фрейда та його послідовників у творчості представників експресіонізму та сюрреалізму. Чимало місця приділено проблемі «Фрейд і слов’янський гуманізм».
Для студентів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів. |
|
| Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Від автора 5
Розділ І. Психоаналіз: джерела і специфіка розвитку 8
Розділ ІІ. Динаміка психоаналітичних ідей 34
Розділ ІІІ. Позасвідоме: спроба подолання традиційної моделі психіки 60
Розділ ІV. Теорія дитячої сексуальності – шлях у "потаємні сфери дитячої психіки" 82
Розділ V. Сновидіння в контексті психоаналітичної концепції 104
Розділ IV. Мистецтвознавча модифікація психоаналізу 128
Розділ VII. Особа митця в патографічних дослідженнях З.Фрейда 158
Розділ VIII. Психоаналітичні виміри експресіонізму 186
Розділ ІХ. Сюрреалізм як утілення "позасвідомих спонтанних процесів" 204
Розділ Х. Фрейд і слов’янський гуманізм 226
Іменний покажчик 249
|
|
|
|
| |
|
Відгуки читачів:
|
| |
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
| |
|
|
| |