Ілларіон Легенький » Музичний нонконформізм як феномен української художньої культури другої половини ХХ – початку ХХІ століть: філософсько-антропологічний аналіз
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Музичний нонконформізм як феномен української художньої культури другої половини ХХ – початку ХХІ століть: філософсько-антропологічний аналіз
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
12.04.2018 |
|
Твір змінено: |
12.04.2018 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1009.7 КБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – визначити специфіку музичного мислення
нонконформістів України як антропний феномен сучасної художньої культури.
Реалізація поставленої мети зумовила необхідність розв’язання таких
взаємопов’язаних завдань:
- провести аналіз історіографії проблеми та уточнити поняття «музичний
нонконформізм», «постнонконформізм», «музичне мислення»;
- визначити сутність філософсько-антропологічного дискурсу в музиці як
своєрідного рефлективного світоглядного феномену, що є музично-
онтологічним фактором підживлення творчості нонконформістів;
- провести аналіз висхідних філософсько-антропологічних та
культурологічних пріоритетів в контексті музичного мислення як детермінант
композиторської творчості, зокрема принципу софійності;
- охарактеризувати міфологічну образність творчості композиторів-
нонконформістів як своєрідну парадигму музичного мислення;
- визначити образні та світоглядні настанови формування міфопоетики
нонконформізму 60-70-х років ХХ століття в українській музиці;
- характеризувати поетику музичного постнонконформізму в Україні як
антитетичну реальність творів доби постмодернізму, зокрема поетику
феміністичного витоку виховання духовності, розшуків небесної Батьківщини
як засади творчості;
- визначити культурологічну специфіку художнього постнонконформізму
в просторі полістилістики української культури ХХ століття;
- прослідкувати розвиток поетики постнонконформізму як відродження
музичної неокласики початку ХХІ століття;
- провести аналіз музичного мистецтва в сакральному просторі кінця ХХ –
початку ХХІ століть. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ............................................................................................................................3
Розділ І. Джерельна база та теоретико-методологічні засади дослідження
1.1. Історіографія проблеми..................................................................................12
1.2. Філософський дискурс в музиці як предмет філософсько-антропологічного
аналізу………………………………………………………………………………..21
1.3. Музичне мислення як детермінанта композиторської творчості..............50
Висновки до першого розділу...................................................................................72
Розділ ІІ. Поетика нонконформізму в музичному мистецтві України
2.1. Нонконформізм як фактор стильової динаміки в культурі ХХ
століття........................................................................................................................74
2.2. Міфологічна образність як парадигма музичного мистецтва ХХ
століття......................................................................................................................91
2.3. Художній нонконформізм 60-80-рр. в українській музиці....................112
Висновки до другого розділу...................................................................................127
Розділ ІІІ. Постнонконформізм кінця ХХ – початку ХХІ століть в
українській художній культурі
3.1. Постнонконформізм у просторі полістилістики музичної культури
України..........................................................................................................128
3.2. Формування поетики постнонконформізму в музичному мистецтві
України........................................................................................................ 142
3.3. Сакральний етос творів як простір самореалізації митця.......................156
Висновки до третього розділу.................................................................................168
Висновки....................................................................................................................169
Список використаних джерел..................................................................................173
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|