Лілія Лахтіонова » Проблеми здійснення ІТ-закупівель
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Проблеми здійснення ІТ-закупівель
Праця
|
|
|
Написано: |
2024 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
25.03.2025 |
|
Твір змінено: |
25.03.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(3.7 МБ)
|
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ
1. ІНТЕГРОВАНІ ІНСТРУМЕНТИ ТА ПРОЦЕСИ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: ВІД РЕФОРМИ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ
2. АНАЛІЗ РИНКУ ІТ-ЗАКУПІВЕЛЬ В ДЕРЖАВНОМУ СЕКТОРІ
2.1. Візуальні дані та матеріали дослідження
2.2. Опис даних згідно кластеризації закупівель
2.2.1. Категорія «Технічне обладнання (типового використання)»
2.2.2. Категорія «Програмне забезпечення (типового використання)»
2.2.3. Категорія «Розробка нових комп’ютерних програм»
2.2.4. Категорія «Інші ІТ-закупівлі»
3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ В ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ ПОСЛУГ З РОЗРОБКИ ІТ-ПРОДУКТІВ
3.1. Досвід державних органів (замовників) у публічних закупівлях послуг розробки ІТ-продуктів
3.1.1. Досвід Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК)
3.1.2. Досвід Міністерства освіти і науки України (Міносвіти)
3.1.3. Досвід Державної аудиторської служби України (Держаудитслужби)
3.1.4. Досвід Державної ІТ-компанії ДП «Інфотех»
Резюме за результатами інтерв’ю
3.2. Досвід приватних компаній (учасників) в публічних закупівлях розробки ІТ-продуктів
3.2.1. Досвід ІТ-компанії «Kitsoft»
3.2.2. Досвід ІТ-компанії «Intellias»
3.2.3. Досвід ІТ-компанії «Prozori Solutions»
3.2.4. Досвід ІТ-компанії «Luxoft Ukraine»
3.2.5. Досвід ІТ-компанії «EPAM»
3.2.6. Досвід ІТ-компанії «Entenso»
3.2.7. Досвід ІТ-компанії «SoftServe»
3.2.8. Досвід ІТ-компанії «Lionwood Software»
3.2.9. Досвід інших компаній в публічних закупівлях
Резюме за результатами інтерв’ю
4. МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД
4.1. Міжнародні зобов’язання України, досвід Європейських країн та організацій
4.1.2. Великобританія
4.1.3. Ірландія
4.1.4. Словацька Республіка
4.1.5. Ініціатива Нідерландів: Circular & Fair ICT Pact
4.1.6. PwC
4.2. Думки від міжнародних експертів
Узагальнення міжнародної практики
5. ГІПОТЕЗИ ЩОДО ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ
5.1. ІТ-закупівлі обладнання, продуктів та послуг типового використання, яке можна уніфікувати
5.1.1. Уніфікація обладнання за технічними характеристиками
5.1.2. Централізація закупівель типових ІТ-продуктів спеціалізованою організацією в інтересах центральних органів влади та державних підприємств
5.2. Розробка нових комп’ютерних програм
5.2.1. Попередні ринкові консультації
5.2.2. Централізація закупівель послуг з розробки ІТ-продуктів спеціалізованою організацією в інтересах центральних органів влади та державних підприємств
5.2.3. Залучення та розвиток фахівців для розробки і оформлення технічних специфікацій і документації у замовника, а також для здійснення розробок ІТ-продуктів чи їх модернізації
5.2.4. Використання критеріально-бального підходу в процесі відбору розробників та їх пропозицій
5.2.5. Підвищення експертизи учасників у публічних закупівлях
5.2.6. Продовження строків на подання пропозицій
5.3. Інші ІТ-закупівлі
5.3.1. Підготовка та розвиток компетентних фахівців замовників у сфері ІТ-закупівель
Висновки
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|