Юлія Кириченко » Автор, оповідач, читач у структурі художньої прози Г. Квітки-Основ'яненка
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Автор, оповідач, читач у структурі художньої прози Г. Квітки-Основ'яненка
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2011 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.10.2024 |
|
Твір змінено: |
24.10.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1 МБ)
|
|
Опис: |
Мета й завдання дослідження. Мета дисертації – розкрити роль та
функції автора, оповідача, читача у структурі художньої прози Г. Квітки-
Основ’яненка. Реалізація поставленої мети передбачає розв’язання таких
завдань:
− систематизувати досвід науково-критичного осмислення проблеми
автора, оповідача, читача в прозовій спадщині Г. Квітки-Основ’яненка;
− визначити теоретичний аспект вивчення образів автора, оповідача
та читача у проекції на Квітчину прозу;
− розкрити ґенезу усної оповіді в художній прозі митця;
− простежити способи втілення образу автора та образу оповідача
у структурі художньої прози письменника;
− схарактеризувати образ імпліцитного читача художньої прози
Г. Квітки-Основ’яненка;
− з’ясувати значення ігрових стратегій у взаємодії автора, оповідача
та читача в художній прозі митця. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
2
ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………...…………...………………4
РОЗДІЛ 1. АВТОР І ЧИТАЧ У СТРУКТУРІ ХУДОЖНЬОЇ ПРОЗИ
Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА: НАУКОВО-КРИТИЧНА РЕЦЕПЦІЯ
ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ..….....8
1.1 Автор і читач у художній прозі Г. Квітки-Основ’яненка: досвід
науково-критичних студій……………………………….............……................8
1.2 Теоретичний аспект вивчення проблеми автора, оповідача, читача
у прозових творах…………………………………………………………….....25
Висновки до РОЗДІЛУ 1………………………....…...……………….....39
РОЗДІЛ 2. ПРОБЛЕМА ОПОВІДНОЇ СТРУКТУРИ ПРОЗИ
Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА В КОНТЕКСТІ ЗАГАЛЬНО-
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА НАЦІОНАЛЬНОЇ ТРАДИЦІЇ..................................43
2.1 Ідейно-естетичні передумови формування уснооповідної манери
української прози Г. Квітки-Основ’яненка…………………...……………….43
2.2 Проблема усної оповіді в аспекті становлення нової української
прози: зв’язки з фольклором та давньою книжністю………... ……………....58
Висновки до РОЗДІЛУ 2……………………….........................…….......76
РОЗДІЛ 3. АВТОР, ОПОВІДАЧ, ЧИТАЧ В УКРАЇНСЬКІЙ
ХУДОЖНІЙ ПРОЗІ Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА…………..………….79
3.1 Авторська присутність у художньому світі української прози
Г. Квітки-Основ’яненка……………………………………......………………..79
3.2 Образ оповідача у структурі української прози Г. Квітки-
Основ’яненка.........................................................................................................95
3.3 Читач української прози Г. Квітки-Основ’яненка………….……..106
Висновки до РОЗДІЛУ 3…………………………………..……............116
3
РОЗДІЛ 4. АВТОР, ОПОВІДАЧ, ЧИТАЧ У РОСІЙСЬКІЙ ПРОЗІ
Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА………………………………………….…..119
4.1 Авторська позиція в російській прозі Г. Квітки-Основ’яненка….119
4.2 Читач у структурі російської прози Г. Квітки-Основ’яненка…....150
Висновки до РОЗДІЛУ 4…………………………………..................…161
ВИСНОВКИ……………………………………………….…………....163
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..……………………...…...171
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|