Іван Кузьмінський » Музична культура Перемишльської та Сяноцької земель у XVI – першій половині XVII століть
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Музична культура Перемишльської та Сяноцької земель у XVI – першій половині XVII століть
Стаття
|
|
|
Написано: |
2018 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
15.11.2020 |
|
Твір змінено: |
15.11.2020 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(370.4 КБ)
|
|
Опис: |
Кузьмінський І. Музична культура Перемишльської та Сяноцької земель у XVI – першій половині XVII століть // Український історичний збірник. – 2018. – 20. – С. 42-52.
У статті розглянуто письмові свідчення з історії музичної культури
окремого українського етнокультурного регіону протягом першої половини
Ранньомодерного часу. Специфіка цієї роботи полягає у тому, що тут вико-
ристовується принципово новий підхід для історичної української музикології,
коли музична спадщина регіону досліджується комплексно, без ігнорування її
римо-католицької частини. Цей підхід дозволяє історично об’єктивно погля-
нути на розвиток музичної культури у регіоні, зробити коректні узагальнення, а
також уникнути хибних висновків та аналогій щодо ролей та місця авто-
хтонного русинського населення у цьому процесі, зокрема, це стосується їх-
нього вкладу у розвиток римо-католицької музичної культури. Цей метод є
виправданим і з огляду на те, що український дискурс вже було застосовано
вітчизняними літературознавцями відносно латиномовної і польськомовної
спадщини сучасних українців. Виглядає доцільним втілювати подібні дослід-
ження і відносно інших адміністративно-територіальних одиниць, що входили
у різні давні державні утворення протягом Високого Середньовіччя та Ран-
ньомодерного часу. Такий підхід може стати дослідницьким дороговказом на
десятиріччя вперед.
Ключові слова: Себастьян з Фельштина, Антонін з Перемишля, пере-
мишльські органісти, перемишльські міські музиканти, спів у православних
церквах, єзуїтські музичні капели. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|