Юлія Сергіївна Кузьменко » Традиція та модерн у творчості Танідзакі Джюн'ічіро
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Традиція та модерн у творчості Танідзакі Джюн'ічіро
Праця
|
|
|
Написано: |
2015 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
25.07.2017 |
|
Твір змінено: |
25.07.2017 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.6 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертації полягає у тому, щоб осмислити літературний доробок
Танідзакі Джюн’ічіро крізь призму традиції та модерну як двох парадигм його
художнього мислення. Для її досягнення поставлено такі завдання:
розглянути та уточнити визначення понять «традиція» та «модерн» з
огляду на їхній літературознавчий і культурологічний аспекти;
виявити роль національної культурної та художньої традицій у процесі
оновлення японської літератури на початку ХХ ст. і простежити ґенезу
японського модерну;
осмислити витоки й еволюцію художньо-естетичної свідомості Танідзакі
Джюн’ічіро;
проаналізувати ідейно-художні засади японського естетизму на прикладі
творів письменника;
охарактеризувати ранню, зрілу і пізню творчість японського естета;
встановити особливості модерної і традиційної парадигм художнього
мислення Танідзакі Джюн’ічіро та простежити способи їхньої реалізації у всі
періоди діяльності. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП…………………………………………………………………………………..4
РОЗДІЛ І. ЯПОНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ПОЧАТКУ ХХ СТ.: СОЦІОКУЛЬТУРНІ
ОРІЄНТИРИ………….……………………….…………………………….…………14
1.1. Традиція: культурний і літературний аспекти…………………………...15
1.2. Виміри модерного: модерн, модернізм, модерність…………………….28
1.3. Традиція та модерн у процесі оновлення японської літератури початку
ХХ ст. ………………………………………………………………………………….41
Висновки до розділу І………………………………………………………….57
РОЗДІЛ ІІ. ТВОРЧІ ЕКСПЕРИМЕНТИ ТАНІДЗАКІ ДЖЮН’ІЧІРО В
КОНТЕКСТІ ЯПОНСЬКОГО ЕСТЕТИЗМУ .............................................................59
2.1. Витоки та еволюція художньо-естетичної свідомості Танідзакі
Джюн’ічіро....………………………………………………………………………….60
2.2. Ґенеза та ідейно-художні засади японського естетизму…….........……..75
2.3. Генераційні відмінності у школі тамбіха: від декадентства Наґаї Кафу
до модерну Танідзакі Джюн’ічіро...............................................................................93
Висновки до розділу ІІ…………………………………………..……………107
РОЗДІЛ ІІІ. МОДЕРНА І ТРАДИЦІЙНА ПАРАДИГМИ ХУДОЖНЬОГО
МИСЛЕННЯ У ТВОРЧОСТІ ТАНІДЗАКІ ДЖЮН’ІЧІРО………………….……110
3.1. Елементи модерністської естетики в ранніх творах…………………...111
3.2. Ніхон-кайкі, або повернення до Японії, як символ зміни художньо-
естетичних парадигм………………………………………………………………137
3.2.1. Проблематика та поетика зрілих творів………………………..137
3.2.2. Символічність образу родини…………………………………..154
3.2.3. Діалог і конфлікт західної та східної культур…………………164
3.3. Психологічні аспекти пізнього періоду творчості……………………172
Висновки до розділу ІІІ……………………………………………………….182
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………….185
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………....................................194
ДОДАТКИ
Додаток А. Оповідання Танідзакі Джюн’ічіро «Таємниця» (переклад Юлії
Кузьменко)…………………………………………………………………………... 221
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|