Світлана Куцепал » Homo virtualis як продукт культури інформаційного суспільства
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Homo virtualis як продукт культури інформаційного суспільства

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 12.12.2020
Твір змінено: 12.12.2020
Завантажити: pdf див. (64.3 КБ)
Опис: Ґілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2009. – Вип. 25.


Проаналізовано умови виникнення та сутність інформаційного суспільства, простежено його вплив на формування та розвиток особистості. З’ясовано сутність та причини виникнення нового типу особистості – homo virtualis.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.