Галина Куц » Ідентичність бренду: політико-регіональний вимір
|
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Ідентичність бренду: політико-регіональний вимір
Стаття
|
|
|
| Розділ: |
Наукова |
|
| Твір додано: |
08.12.2025 |
|
| Твір змінено: |
08.12.2025 |
|
| Завантажити: |
pdf
див.
(217.8 КБ)
|
|
| Опис: |
Ґілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2013. – Вип. 73 (6).
Розглянуто базові характеристики ідентичності бренду в політико-регіональному контексті. Зазначено, що формування бренду території сприяє суттєвому зміцненню регіональної ідентичності, відсуваючи різноманітні протиріччя між соціальними групами (релігійного чи національного тощо характеру) на задній план. Здійснено концептуальну демаркацію між поняттями іміджу та бренду: іміджеві характеристики можуть змінюватися, тоді як радикальна зміна самого бренду (його ідентичності) здатна призводити до руйнування та зникнення бренду. |
|
|
|
| |
|
Відгуки читачів:
|
| |
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
| |
|
|
| |