Ірина Купцова » Імідж-технології у виборчих кампаніях: формування електоральної стратегії
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Імідж-технології у виборчих кампаніях: формування електоральної стратегії

Стаття
Розділ: Наукова
Твір додано: 21.02.2022
Твір змінено: 21.02.2022
Завантажити: pdf див. (210.1 КБ)
Опис: Ґілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2013. – Вип. 75 (8).


Досліджуються фактори електорального вибору в контексті екстраполяції маркетингових теорії в поле політики. Аналізуються стратегічні компоненти іміджування в рамках виборчого процесу: сегментація, позиціонування, диференціація. Розкривається зміст електоральних іміжд-технологій та особливості їх застосування в умовах політичної боротьби.
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.