Надія Кудря » Поетика прози Аркадія Любченка: структурно-семантичний аспект
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Поетика прози Аркадія Любченка: структурно-семантичний аспект
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2008 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
27.04.2025 |
|
Твір змінено: |
27.04.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(545.5 КБ)
|
|
Опис: |
Мета роботи. Мета дисертації полягає у висвітленні основних рис поетики
художньої прози А. Любченка з погляду їх семантичної наповненості.
Реалізація поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань:
–з’ясувати особливості рецепції аналізованих творів А. Любченка в
критиці й літературознавстві;
–з’ясувати особливості рецепції аналізованих творів А. Любченка в
критиці й літературознавстві;
–виявити функціонально-типологічні особливості заголовків художньої
прози А. Любченка; послідовно та комплексно осмислити й обґрунтувати
приналежність назви творів до того чи іншого типу заголовка;
–проаналізувати провідні мотиви творів письменника, особливості
конфлікту та хронотопу, а також символіку останнього;
–з’ясувати музичний контекст, значення численних символів та метафор,
включаючи символіку кольорів, що забезпечить глибше розуміння змісту
творів А. Любченка, допоможе розкрити авторський задум;
–схарактеризувати художнє втілення і функції гри як прийому у прозі
письменника;
–обґрунтувати на підставі здійсненого аналізу приналежність творів А.
Любченка до модернізму. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП.................................................................................................................3
Розділ 1 ІСТОРІЯ ВИВЧЕННЯ ТА ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЗИ А. ЛЮБЧЕНКА …….....................................................8
1.1. Творчість А. Любченка в оцінці літературної критики ...........................8
1.2. Теоретичні основи дослідження ..............................................................24
Висновки до розділу 1………………………………………………………...40
Розділ 2 ОСОБЛИВОСТІ ПОЕТИКИ МАЛОЇ ПРОЗИ А. ЛЮБЧЕНКА ...43
2
2
2.1. Функціонально-типологічна характеристика заголовків та мотиви
новел і оповідань А. Любченка................................................................................43
2.2. Новела „Via dolorosa” А. Любченка: семантика назви, музичний
контекст ....................................................................................................................89
2.3. Принцип гри в новелі А. Любченка „Via dolorosa” в аспекті кольору та
світла / тіні .................................................................................................................97
Висновки до розділу 2 ....................................................................................108
Розділ 3 ПОВІСТІ А. ЛЮБЧЕНКА „ОБРАЗА” ТА „ВЕРТЕП”: СПЕЦИФІКА
МОТИВНОЇ СТРУКТУРИ.....................................................................................113
3.1. Духовність і бездуховність як основна ціннісна антиномія повісті
„Образа” А. Любченка ...........................................................................................113
3.2. Ліричні відступи в повісті „Образа” А. Любченка як художня форма
авторсько-читацьких контактів..............................................................................125
3.3. Семантичні особливості підзаголовків повісті „Вертеп” А. Любченка 135
3.4. Хронотоп у повісті „Вертеп” А. Любченка .............................................157
3.5. Символіка просторових образів у повісті „Вертеп” А. Любченка ........163
Висновки до розділу 3 .......................................................................................173
ВИСНОВКИ .....................................................................................................177
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ .....................................................188
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|