Ірина Крикун » Проблема формування працелюбства в учнів початкових класів у вітчизняній педагогічній думці (друга половина ХІХ - початок ХХ століття)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Проблема формування працелюбства в учнів початкових класів у вітчизняній педагогічній думці (друга половина ХІХ - початок ХХ століття)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2010 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
19.07.2024 |
|
Твір змінено: |
19.07.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.4 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження. Систематизувати теоретичні ідеї формування
працелюбства в школярів та схарактеризувати особливості їх реалізації в
практиці початкових шкіл досліджуваного періоду для творчого використання
набутого досвіду в сучасних умовах.
Відповідно до мети визначені завдання дослідження:
1. Проаналізувати витоки становлення й розвитку ідеї формування
працелюбства у школярів.
2. Систематизувати погляди зарубіжних і вітчизняних педагогів
досліджуваного періоду на суть, шляхи та способи формування працелюбства.
3. Визначити етапи та адекватні їм тенденції розвитку проблеми
формування працелюбства в учнів початкових класів у педагогічній теорії
досліджуваного періоду.
4. Узагальнити досвід формування працелюбства в учнів початкових
шкіл другої половини XIX – початку ХХ століття та накреслити напрями його
творчого використання в сучасних умовах. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП с. 3
РОЗДІЛ 1 Теоретичні питання формування працелюбства в
учнів початкових класів у вітчизняній педагогічній думці (др. пол.
XIX – поч. XX ст.) с. 13
1.1 Витоки ідей формування працелюбства у школярів с. 13
1.2 Розкриття сутності поняття „працелюбство” та шляхів його
формування в педагогічній спадщині зарубіжних педагогів с. 42
1.3 Внесок вітчизняних педагогів досліджуваного періоду щодо
розробки проблеми формування працелюбства с. 58
Висновки до розділу 1 с. 84
РОЗДІЛ 2 Досвід формування працелюбства в учнів
початкових класів у досліджуваний період с. 86
2.1 Народна педагогіка про формування працелюбства у дітей с. 86
2.2 Навчання як засіб формування працелюбства в учнів
початкових класів с. 107
2.3 Виховання працелюбства в школярів у процесі викладання
трудового навчання с. 134
2.4 Висвітлення проблеми формування працелюбства у
вітчизняній пресі с. 148
2.5 Напрями використання набутого досвіду формування
працелюбства у дітей початкової школи в сучасних умовах с. 164
Висновки до розділу 2 с. 188
ВИСНОВКИ с. 193
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ с. 198
ДОДАТКИ с. 227
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|