Ірина Кравців » Маркетинг сільських територій прикордонного регіону в умовах нових викликів європейської інтеграції
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Маркетинг сільських територій прикордонного регіону в умовах нових викликів європейської інтеграції
Праця
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
22.01.2018 |
|
Твір змінено: |
22.01.2018 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2.3 МБ)
|
|
Опис: |
Метою дисертації є виявлення пріоритетних
напрямів застосування маркетингу сільських територій для активізації соціально-
економічного розвитку прикордонних регіонів України, а також розробка
ефективних маркетингових механізмів управління сільськими територіями
прикордонного регіону в умовах нових викликів європейської інтеграції.
Для досягнення поставленої мети в роботі передбачено виконання таких
основних завдань:
визначити характерні особливості маркетингу сільських територій
прикордонного регіону і виявити пріоритетні напрями його розвитку;
ідентифікувати та систематизувати основні виклики європейської
інтеграції, які впливають на розвиток маркетингу сільських територій
прикордонного регіону;
виявити основні бар’єри, які блокують розвиток маркетингу сільських
територій прикордонного регіону та знижують ефективність
використання їх потенціалу в умовах євроінтеграційних змін;
здійснити структурування сільських територій прикордонного регіону для
визначення основних пріоритетів упровадження маркетингових засобів
управління ними;
дослідити інституційне середовище маркетингу сільських територій
прикордонного регіону;
визначити пріоритетні напрями розвитку маркетингу сільських територій
прикордонного регіону з огляду на перспективу подальшого зближення
України з ЄС;
розробити пропозиції для органів державної влади та місцевого само-
врядування щодо вдосконалення інституційного та адміністративно-
управлінського забезпечення розвитку маркетингу сільських територій
прикордонного регіону. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ…………………………………………………………………………… 3
І. Теоретико-методичні основи розвитку маркетингу сільських
територій прикордонного регіону в умовах європейської інтеграції..
11
1.1. Маркетинг сільських територій як засіб підвищення ефективності
економіки регіону……………………………………………………………….
11
1.2. Особливості маркетингу сільських територій прикордонного регіону в
умовах поглиблення європейської інтеграції………………………………….
30
1.3. Нові виклики європейської інтеграції як чинник удосконалення системи
маркетингу прикордонного регіону……………………………………………
49
Висновки до першого розділу…………………………………………………. 68
ІІ. Аналіз складових, чинників і проблем розвитку маркетингу
сільських територій прикордонного регіону на сучасному етапі
європейської інтеграції України…………………………………………
70
2.1. Дослідження впливу інституційного середовища європейської інтеграції
на розвиток маркетингу сільських територій прикордонного регіону………..
70
2.2. Особливості функціонування системи маркетингу сільських територій
прикордонного регіону на сучасному етапі європейської інтеграції України…
92
2.3. Оцінка основних проблем і бар’єрів у розвитку маркетингу
сільських територій прикордонного регіону в умовах нових викликів
європейської інтеграції……………………………………………………..
113
Висновки до другого розділу…………………………………………………… 134
ІІІ. Стратегічні пріоритети удосконалення системи маркетингу
сільських територій прикордонного регіону в контексті
нівелювання нових викликів європейської інтеграції……………….
137
3.1. Інституційні імперативи еволюції маркетингу сільських територій
прикордонного регіону в умовах євроінтеграційних змін……………………
137
3.2. Основні напрями використання маркетингових засобів управління
сільськими територіями прикордонного регіону на сучасному етапі
європейської інтеграції України……………………………………………….
156
3.3. Пріоритети маркетингового забезпечення різних типів сільських
територій у межах прикордонного з ЄС регіону України…………………
174
Висновки до третього розділу……………………………………………… 196
Висновки……………………………………………………………………… 198
Список використаних джерел……………………………………………… 201
Додатки……………………………………………………………………….. 223
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|