Оксана Кравченко » Освітньо-просвітницька діяльність Пролеткульту України у структурі суспільно-історичних змін (1917-1932 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Освітньо-просвітницька діяльність Пролеткульту України у структурі суспільно-історичних змін (1917-1932 рр.)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
24.04.2025 |
|
Твір змінено: |
24.04.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2.6 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – виявити і розкрити сутність та зміст освітньо-
просвітницької діяльності Пролеткульту України з його суперечностями,
кризами і здобутками в контексті суспільно-історичних змін у 1917–1932 рр.
Відповідно до теми та мети визначено такі завдання дослідження:
1. Окреслити історіографію проблеми та проаналізувати джерельну
базу дослідження.
2. Обґрунтувати теоретико-методологічні основи та поняттєво-
категоріальний апарат дослідження.
3. З’ясувати передумови виникнення пролетарських культурно-
просвітницьких організацій, а також висвітлити особливості становлення та
розвитку Пролеткульту України як самодіяльної освітньо-просвітницької
організації у 1917‒1932 рр.
4. Охарактеризувати організаційну структуру Пролеткульту України як
громадської організації.
5. Визначити принципи освітньо-просвітницької діяльності пролет-
культівських організацій у досліджуваний період.
6. Проаналізувати форми освітньо-просвітницької діяльності Пролет-
культу України у 1917‒1932 рр.
7. Здійснити історико-педагогічні рефлексії щодо освітньо-
просвітницької діяльності Пролеткульту в Україні. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Перелік умовних позначень ……………………………………………….. 4
ВСТУП ……………………………………………………………………… 6
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ОСВІТНЬО-
ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПРОЛЕТКУЛЬТУ (1917‒1932 рр.) …………………………. 26
1.1. Історіографія проблеми та джерельна база
дослідження ………………………………………………….. 26
1.2. Методологія дослідження …………………………………… 57
1.2.1. Методологічний інструментарій дослідження …….. 58
1.2.2. Поняттєво-категоріальний апарат дослідження …… 76
Висновки до першого розділу …………………………………………….. 91
РОЗДІЛ 2. СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ПРОЛЕТКУЛЬТУ
(друга половина 1917 р. ‒ 1932 р.) ………………………….. 98
2.1. Передумови виникнення пролетарських
культурно-просвітницьких організацій …………………….. 98
2.2. Становлення та розвиток Пролеткульту
як організації всесоюзного рівня ……………………………. 113
2.3. Особливості утворення і діяльності
Всеукраїнського Пролеткульту ……………………………... 138
Висновки до другого розділу ……………………………………………… 175
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ і ПРИНЦИПИ
ДІЯЛЬНОСТІ ПРОЛЕТКУЛЬТУ В УКРАЇНІ
(1917‒1932 рр.) ……………………………………………….. 181
3.1. Організаційна структура Пролеткульту …………………….. 181
3.2. Принципи освітньо-просвітницької діяльності
пролеткультівських організацій …………………………….. 197
Висновки до третього розділу ……………………………………………... 228
РОЗДІЛ 4. ЗМІСТ ТА НАПРЯМИ ОСВІТНЬО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ПРОЛЕТКУЛЬТУ В УКРАЇНІ ……………… 235
4.1. Робітничий клуб як осередок освітньо-просвітницької
діяльності Пролеткульту …………………………………….. 235
4.2. Зміст і форми освітньо-виховної та культуротворчої
діяльності студій Пролеткульту …………………………….. 273
4.3. Наукова складова діяльності пролеткультівських
організацій ……………………………………………………. 322
Висновки до четвертого розділу …………………………………………... 332
РОЗДІЛ 5. ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ РЕФЛЕКСІЇ ЩОДО
ОСВІТНЬО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПРОЛЕТКУЛЬТУ В УКРАЇНІ ………………………………. 339
5.1. «Українське питання» у діяльності пролетарських
культурно-просвітницьких організацій (1917‒1932) ………. 339
5.2. Пролеткульт у системі українських літературно-
мистецьких організацій досліджуваного періоду ………….. 355
5.3. Пролеткульт як історико-педагогічний феномен:
від суперечностей до новаторства …………………………... 376
Висновки до п’ятого розділу ………………………………………………. 393
ВИСНОВКИ ………………………………………………………………… 400
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………... 410
ДОДАТКИ …………………………………………………………………... 545
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|