Світлана Ковпік » Драматургія Пантелеймона Куліша: духовні виміри, проблематика, жанровий діапазон
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Драматургія Пантелеймона Куліша: духовні виміри, проблематика, жанровий діапазон
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2005 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
13.05.2024 |
|
Твір змінено: |
13.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(496 КБ)
|
|
Опис: |
Мета роботи: здійснити духовний вимір драматургії П. Куліша –
дослідити процес духовного становлення й розвитку дійових осіб драматургії
П. Куліша, духовну наснаженість її проблематики в діапазоні жанру.
Об’єкт, предмет і мета дослідження визначили необхідність виконання
таких найважливіших завдань:
–визначити теоретико-методологічні засади дослідження і зміст базової
для цієї роботи термінології;
–виявити й охарактеризувати такі найбільш яскраві аспекти духовності в
українській літературі й, зокрема, у творчості П. Куліша, які презентують
процес формування письменницьких уявлень і понять про духовність;
–дослідити духовність дійових осіб і провідної проблематики драматургії
П. Куліша малих жанрів;
–дослідити духовність дійових осіб і духовну наснаженість проблематики
“драмованої трилогії” П. Куліша;
–виявити й охарактеризувати духовні константи й ознаки еволюції
духовності дійових осіб, проблематики драматургії П. Куліша в діапазоні
жанру та духовну еволюцію самого автора. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ
ДОСЛІДЖЕННЯ 9
1.1. Процес формування та інтерпретацій змісту категорії
“духовність”
10
1.2. Духовні пошуки П. Куліша 28
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 35
РОЗДІЛ 2. ДУХОВНІСТЬ ДРАМАТУРГІЇ П. КУЛІША
18601883 рр.
37
2.1. Духовні сходинки драматичних пошуків П. Куліша 1860-
1883 рр. 41
2.2. “Мальована Гайдамащина” як осягнення духу
самовизволення народу 57
2.3. Духовна цінність “діалогізованого додатка” до “Хутірної
поезії” “Козацька та панська розмова на тому світі, а
підслухав і подав письменній громаді П. Куліш” та
драматичної поеми “Нагай” 82
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ 92
РОЗДІЛ 3. ДУХОВНА ЗРІЛІСТЬ “ДРАМОВАНОЇ ТРИЛОГІЇ” П.
КУЛІША
96
3.1. Духовні колізії п’єси “Байда, князь Вишневецький” 96
3.2. Сила духу Козаччини в п’єсі “Цар Наливай”
3.3. Вища духовна зрілість героя і автора п’єси “Петро
Сагайдашний”
114
126
ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ 152
ВИСНОВКИ 155
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 161
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|