Вікторія Ковпак » Інформаційно-комунікаційна діяльність післявоєнної української еміграції: смислова матриця ідеї нації
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Інформаційно-комунікаційна діяльність післявоєнної української еміграції: смислова матриця ідеї нації
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2016 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
03.11.2024 |
|
Твір змінено: |
03.11.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(4.2 МБ)
|
|
Опис: |
Мета й завдання дослідження. Мета дослідження – з’ясувати смислове
наповнення ідеї нації в контенті інформаційно-комунікаційної діяльності
післявоєнної української еміграції та окреслити сценарії формування смислової
матриці ідеї нації як стратегічної мети в контексті державотворення.
Для досягнення зазначеної мети поставлено такі завдання:
– розглянути ідейно-політичний та інформаційно-пресовий дискурси
української еміграції «третьої хвилі»;
– проаналізувати історіографію української еміграції післявоєнного
періоду як результат саморефлексії та рецепції українською діаспорою
національно-визвольного руху;
– систематизувати та узагальнити методологію та підходи до вивчення
інформаційно-комунікаційної діяльності;7
– з’ясувати основні структурні характеристики комунікаційної
ефективності українського еміграційного медіадискурсу;
– охарактеризувати соціокультурні смисли як структурний елемент
інформаційно-комунікаційної діяльності;
– визначити складники матриці ідеї нації в соціокомунікаційному
контексті як домінантні вершини когнітивної моделі смислового змісту
мегаконцепту, висвітлюючи взаємозв’язки між ними в загальній системі
медіасфери;
– використовуючи методику нечіткого когнітивного моделювання,
окреслити сценарії генерування в медіасфері соціокультурних смислів ідеї нації,
що спрямовані на досягнення стратегічної мети – державотворення;
– проаналізувати смислове навантаження аксіогенези публіцистики як
сегменту інформаційно-комунікаційного простору української еміграційної
громади;
– виявити націєтворчий потенціал публіцистики кіно та смислові
орієнтири українських годин зарубіжного радіомовлення української діаспори в
умовах збереження культурного коду інформаційного простору;
– з’ясувати смислоформувальні чинники етнічної компетенції бібліотечно-
архівного ресурсу як інформаційно-акумуляційного сегменту медійного дискурсу
української еміграції;
– розкрити тенденції післявоєнного розвитку соцієтального капіталу
осередків україніки як інформаційно-комунікаційного каналу. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП.............................................................................................................................. 4
РОЗДІЛ 1. УКРАЇНСЬКА ЕМІГРАЦІЯ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТ.
ТА ФОРМУВАННЯ МЕДІАКОМУНІКАЦІЙНИХ ПЛАТФОРМ .......................... 16
1.1. Ідейно-політичний та інформаційно-пресовий дискурси
української еміграції «третьої хвилі» ............................................................... 16
1.2. Післявоєнний період національно-визвольного руху
української еміграції: діаспорна історіографія................................................ 52
Висновки до розділу 1 ........................................................................................ 83
РОЗДІЛ 2. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИЙ ПРОСТІР
УКРАЇНСЬКОЇ ЕМІГРАЦІЇ:
ІНТЕНСИФІКАЦІЯ ЕТНІЧНОЇ КОМПЛЕМЕНТАРНОСТІ.................................... 86
2.1. Інформаційно-комунікаційна діяльність: системний підхід ................... 86
2.2. Український еміграційний медіадискурс: структурний підхід
до комунікаційної ефективності...................................................................... 111
2.3. Соціокультурні смисли як структурний елемент
інформаційно-комунікаційної діяльності....................................................... 137
Висновки до розділу 2 ...................................................................................... 159
РОЗДІЛ 3. НАЦІОНАЛЬНИЙ НАРАТИВ
ЯК КОНТЕНТ СМИСЛОФОРМУВАННЯ ІДЕЇ НАЦІЇ
В МЕДІАСФЕРІ УКРАЇНСЬКОЇ ЕМІГРАЦІЇ ......................................................... 163
3.1. Формування матриці смислового змісту ідеї нації:
когнітивне моделювання.................................................................................. 163
3.2. Сценарії генерування соціокультурних смислів
як націоідентифікаційна практика .................................................................. 190
Висновки до розділу 3 ...................................................................................... 212
РОЗДІЛ 4. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНСЬКОЇ
ЕМІГРАЦІЇ: НАЦІЄТВОРЧІ СМИСЛОВІ ОРІЄНТИРИ....................................... 2153
4.1. Аксіогенеза публіцистики як сегменту
інформаційно-комунікаційного простору
української еміграційної громади: смислове навантаження ........................ 215
4.2. Публіцистика кіно в контексті розгортання ідеї нації ........................... 275
4.3. Бібліотечно-архівний ресурс як інформаційно-
акумуляційний сегмент медійного дискурсу української еміграції ............ 291
4.4. Українські години зарубіжного радіомовлення української діаспори
в умовах збереження культурного коду інформаційного простору............ 331
4.5. Осередки україніки як інформаційно-комунікаційний канал:
тенденції післявоєнного розвитку соцієтального капіталу .......................... 357
Висновки до розділу 4 ...................................................................................... 392
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 398
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ................................................................... 406
ДОДАТКИ.................................................................................................................... 446
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|