Марія Котик-Чубінська » Поезія Юрія Тарнавського: особливості структури й образності
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Поезія Юрія Тарнавського: особливості структури й образності
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2010 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
24.11.2024 |
|
Твір змінено: |
24.11.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.3 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження – вивчити структуру й образність поезії
Ю. Тарнавського як взаємообумовлювану єдність, що творить поетичне значення.
Задля досягнення мети передбачено розв’язання таких завдань:
– виокремити складові елементи структурної цілісності, виявити
основні механізми їхнього співвіднесення, взаємодії, корелювання у текстах;
– проаналізувати смислове навантаження способів структурування
поетичних текстів (паралелізм, рефренна будова, прозова лінійність поетичного
тексту, синтаксична / антисинтаксична делімітація рядків);
– з’ясувати зв’язок образності з ідейною наснаженістю віршів,
взаємозумовленість образності та поетичної структури;
– означити базові механізми творення поетичної образності (порівнянь,
метафор, метонімій тощо);
– простежити динаміку зміни структури й образності в поезії. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП............................................................................................................................ 3
РОЗДІЛ 1. ДИНАМІКА ЗМІНИ СТРУКТУРИ Й ОБРАЗНОСТІ В ПОЕЗІЇ
ЮРІЯ ТАРНАВСЬКОГО (ВНУТРІШНЬОЛІТЕРАТУРНІ ЧИННИКИ).. 7
1.1. Проблема структури й образності поезії Юрія Тарнавського
у літературознавстві……..………................................................................... 7
1.2. Структура верлібру та поезії в прозі: історіографія,
контекстуалізація питання………………………………………………... 16
1.3. Основні напрямки реформування поетичної мови у перших
збірках «Життя в місті» та «Пополудні в Покіпсі»...............................… 41
1.4. Образна основа поезій про кохання («Ідеалізована біографія»)……… 68
1.5. Значливість поетичної структури в циклі «Без Еспанії»….…………... 84
1.6. Tractatus logico-poeticus: структура й образність «Анкет»…..………… 97
1.7. Поетична візія буття у структурному й образному вимірі
«Поезій про ніщо»………………………………………………………... 115
РОЗДІЛ 2. ІНТЕРСЕМІОТИЧНИЙ АСПЕКТ ПОЕЗІЇ ЮРІЯ
ТАРНАВСЬКОГО (ВЗАЄМОДІЯ СЛОВА З НЕСЛОВЕСНИМ
МИСТЕЦТВОМ)............................................................................................... 132
2.1. Світ в образотворчій перспективі……………………………………… 135
2.2. Танґо із самотою, вальс зі смертю: мова хореографії
у поетичному диптиху «Два танці»…………………..…………………. 154
2.3. Кінематографічна проекція пам’яті……………………………………. 159
2.4. Конструкційна модель музики в поезії………………………………... 172
2.5. Уява в об’єктиві: фотографічний код
реальності / ірреальності...…………………….……...…………………. 180
ВИСНОВКИ…………………………………………...…………………………… 192
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…...……………………………....199
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|