Олена Костецька » Жанрова система прози Богдана Лепкого
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Жанрова система прози Богдана Лепкого
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2004 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Додав: |
balik2
|
|
Твір додано: |
09.09.2016 |
|
Твір змінено: |
11.11.2023 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.2 МБ)
|
|
Опис: |
Костецька, О. І. Жанрова система прози Богдана Лепкого [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.01.06 - теорія літератур / О. І. Костецька ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка ; наук. кер. Р. Т. Гром'як . – Тернопіль, 2004. – 215 с.
Дисертація присвячена розкриттю генологічної своєрідності прози Богдана Лепкого, теоретичній реконструкції її жанрової системи. У роботі експліковано поняття генологічної свідомості як концепту, простежено взаємозв'язок рівнів генологічної свідомості та їх фіксацію в епістолярії, літературно-критичних та історико-літературних працях БЛепкого, співвіднесено генологічну свідомість письменника з жанровими традиціями Європи кінця XIX - першої половини XX століття. До аналізу прозового універсуму залучено репрезентативні літературні твори, які складають віддалений (широкий) і ближчий (вужчий) горизонти генологічної свідомості митця і відповідно його відомих прозових творів. Пропонується теоретично-функціональна модель жанрової системи прози Б.Лепкого з виділенням жанрових підсистем як елементів макросистеми художнього світу (естетичної свідомості) письменника. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ
ВСТУП....................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1
АВТОРСЬКА ГЕНОЛОГІЧНА СВІДОМІСТЬ
БОГДАНА ЛЕПКОГО І ЖАНРОВІ ТРАДИЦІЇ
В ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ..................................................................10
1.1. Генологічна свідомість письменника
як підсистема естетичної свідомості автора...............................................16
1.2. Генологічна свідомість Богдана Лепкого...................................................25
1.3. Текстуалізована генологічна свідомість Богдана Лепкого
в рецепції літературної критики першої половини ХХ століття.............45
Висновки до І розділу..........................................................................................74
РОЗДІЛ 2
ПРОБЛЕМА ЖАНРОВОГО РОЗМЕЖУВАННЯ
ПРОЗИ БОГДАНА ЛЕПКОГО........................................................................76
2.1. Новела й оповідання: взаємодія та оновлення
малих жанрових форм..................................................................................83
2.1.1. Новелізація новітньої прози..........................................................….83
2.1.2. Повістевий світ................................................................................. 92
2.1.3. Історичні оповідання як елемент повістевого світу.......................106
2.2. Повісті чи романи?......................................................................................112
2.2.1. Романізація епічної прози......................................................... 112
2.2.2. Які „епопеї” писав Богдан Лепкий ? 139
Висновки до ІІ розділу......................................................................................155
РОЗДІЛ 3
СТРУКТУРУВАННЯ ХУДОЖНЬОГО СВІТУ
БОГДАНА ЛЕПКОГО....................................................................................157
3.1. Домінанти жанрових систем у прозі Богдана Лепкого...........................158
3.2. Спроба функціональної моделі
жанрової системи письменника................................................................172
Висновки до ІІІ розділу.....................................................................................179
ВИСНОВКИ......................................................................................................180
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.....................................................182
ДОДАТКИ.........................................................................................................216
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|