Олександр Кордонець » Лірико-імпресіоністична проза Богдана Лепкого
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Лірико-імпресіоністична проза Богдана Лепкого
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2009 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
05.05.2025 |
|
Твір змінено: |
05.05.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.3 МБ)
|
|
Опис: |
Мета і завдання дослідження. Мета дисертаційної роботи – на основі
аналізу художніх текстів і літературно-критичних джерел визначити особливості
та природу лірико-імпресіоністичної прози Богдана Лепкого, місце і значення
прозової спадщини письменника в літературному процесі кінця ХІХ – початку ХХ
століття. Аналіз імпресіоністичних художніх засобів, тематики і проблематики
текстів, жанрово-наративних особливостей дозволить довести, що Б. Лепкий
належав до тих українських письменників, у творчості яких природно поєдналися
віяння європейського модернізму із традиціями національного письменства,
іманентними процесами українського національного відродження. Звідси
випливають конкретні завдання дослідження:
- висвітлити головні тенденції нового етапу розвитку української прози
кінця ХІХ – початку ХХ ст. та з’ясувати місце в ній доробку
Б. Лепкого, розкрити новаторський характер його творчості;
- дослідити творчу еволюцію прозаїка від реалізму до ліризації та
психологічного імпресіонізму;
5
- показати жанрово-стильову еволюцію малої прози Б. Лепкого в
типологічних зв’язках зі здобутками М. Коцюбинського, В. Стефаника,
Марка Черемшини, О. Кобилянської, С. Васильченка, В. Винниченка,
О. Плюща та інших авторів, у прозі яких спостерігаються структурні
зміни в зазначеному напрямку;
- з’ясувати проблеми жанрово-стильового оновлення української повісті,
поглиблення в ній психологічного начала, освоєння нових засобів
характеротворення в зіставленні повістей Б. Лепкого із типологічно
спорідненими творами І. Франка, О. Кобилянської, П. Карманського,
А. Кримського, О. Плюща, Г. Михайличенка, М. Хвильового,
А. Головка та інших митців;
- дослідити лірико-психологічне начало та особливості
імпресіоністичної поетики, стильовий синкретизм та новаторство
повістей Б. Лепкого. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП…………………………………………………………………………..…3
РОЗДІЛ 1. Стан вивчення прози Богдана Лепкого……………………………10
РОЗДІЛ 2. Творчість Богдана Лепкого в контексті жанрово-стильового
оновлення української прози кінця ХІХ – початку ХХ століть…....................22
РОЗДІЛ 3. Лірико-імпресіоністична тенденція в малій прозі Богдана Лепкого
в контексті новаторських пошуків української літератури кінця ХІХ –
початку ХХ століть………………………….……………………….………......49
3.1. Новели Богдана Лепкого…………………………………………………....49
3.2. Фрагментарна проза Богдана Лепкого…………………………………….95
РОЗДІЛ 4. Лірико-імпресіоністичні повісті Богдана Лепкого з життя
західноукраїнської інтелігенції………………………………………………..137
4.1. Жанрово-стильові прикмети повісті-казки „Під тихий вечір”…………139
4.2. Лірико-психологічне начало та особливості імпресіоністичної поетики
повісті „Зірка”…………………………………………………………………..158
4.3. Стильовий синкретизм та засоби ліризації в повісті „Веселка над
пустарем”………………………………………………………………………..177
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….192
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………….200
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|