Олександр Корченко » Оцінювання якості підготовки фахівців з інформаційної безпеки
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Оцінювання якості підготовки фахівців з інформаційної безпеки
Стаття
|
|
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
28.06.2025 |
|
Твір змінено: |
28.06.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(483.4 КБ)
|
|
Опис: |
«Безпека інформації» 2015, том 21, випуск 1.
Проблеми інформаційної безпеки в останні роки стали досить актуальними і важливими. Проблеми, які розглядаються в інформаційній безпеці є настільки складними, багатогранними і специфічними, що ефективне їхнє рішення можуть здійснювати тільки фахівці високого рівня професійної підготовки. У зв’язку з цим виникає дуже важливе завдання підготовки таких фахівців. Тому структуризація найважливіших загальних аспектів проблеми якості навчально-методичного забезпечення системи підготовки фахівців з інформаційної безпеки в інтересах державних структур України дозволяє сформулювати шляхи її вирішення з позицій системного аналізу. Міжнародні та державні стандарти визначають три групи показників якості інформаційних послуг: технічні, суб’єктивні та економічні. Використовуючи цей підхід, як критерій класифікації навчально-методичного забезпечення використовується спосіб вимірювання. Запропонована класифікація показників якості навчально-методичного забезпечення включає в себе: об’єктивні і суб’єктивні показники. При цьому об’єктивні показники складаються з: невикористовуваних, спеціальних та подвійного застосування. А суб’єктивні в свою чергу – це показники першого і другого роду. Причому до показників першого роду відносяться: повнота, адекватність, релевантність, толерантність і своєчасність, а до показників другого роду: важливість і конфіденційність. Суб’єктивні показники розглядаються в межах певного часового інтервалу. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|