Олександр Коптєв » Соціальні медіа як інструмент поширення «soft power» у міжнародному просторі
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Соціальні медіа як інструмент поширення «soft power» у міжнародному просторі
Стаття
|
|
|
Написано: |
2025 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
06.05.2025 |
|
Твір змінено: |
06.05.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(473.3 КБ)
|
|
Опис: |
Інноваційні рішення в економіці, бізнесі, суспільних комунікаціях та міжнародних
відносинах : матеріали V Міжнародної науковопрактичної інтернет-конференції. Дніпро :
Університет митної справи та фінансів, 2025. – 324 с.
У сучасному світі, що прагне до глобалізації, спостерігається еволюція міжнародного впливу, де пріоритет переходить від «жорсткої сили» (hard power) до «м'якої» (soft power). Сам по собі концепт «м'якої сили», запропонований Джозефом Наєм, вказує на здатність країни досягати
зовнішньополітичних цілей не через примус або економічний тиск, а завдяки привабливості її культури, політичних цінностей та зовнішньої політики. З настанням цифрової ери соціальні медіа здобули виняткове значення як спосіб комунікації і, одночасно, як новий аспект «м'якої сили», в якому традиційні механізми зовнішньої культурної політики зазнають істотних змін. Однак, поряд з новими можливостями, виникають і нові загрози, пов'язані з маніпулюванням інформацією, інфодеміями та алгоритмічним посередництвом у формуванні наративів.
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|