Ірина Кондратьєва » Інституції орієнтального християнства в умовах домінування інших конфесій
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Інституції орієнтального християнства в умовах домінування інших конфесій

Дисертація
Написано: 2013 року
Розділ: Релігія
Твір додано: 10.05.2025
Твір змінено: 10.05.2025
Завантажити: pdf див. (2.5 МБ)
Опис: Мета і завдання дослідження. Метою дисертаційного дослідження є
проведення комплексного релігієзнавчого аналізу інституціоналізації
орієнтального християнства, починаючи від утворення первинних структур до
сучасних модифікованих форм, реалізованих в умовах домінування інших
конфесій та релігій.
Досягнення поставленої мети передбачає вирішення наступних завдань:
- виділити основні етапи і напрямки дослідження орієнтального
християнства та здійснити аналіз праць, присвячених богословським,
соціальним, політичним та економічним аспектам процесів інституціоналізації
конфесійних структур;
- охарактеризувати специфіку конфесійно зорієнтованих та
світських дослідницьких установок у дослідженні інституцій
орієнтального християнства, а також розкрити переваги і недоліки
відповідних підходів;
- визначити правомірність усталених дефініцій, вказавши на
невідповідності використовуваних понять, як то: змішання східних
диптихіальних церков та східних стародавніх церков Сирії, Єгипту,
Вірменії, Індії, Ефіопії та Еритреї; розуміння церков Сходу як
несторіанських; виявити правомірність ідентифікації Ассирійської


7
церкви Сходу як несторіанської, зважаючи при цьому на верифікацію
етнічної прив’язки та христологічної доктрини;
- розмежувати використання термінів діофізитство і
несторіанство у їх відношенні до антіохійської христологічної
формули, відповідно до чого уточнити найменування церков
орієнтального християнства;
- виявити вплив монофізитства, вчень Аполлінарія та Севіра на
формування христологічної доктрини у халкідонських та
нехалкідонських інституціях;
- розкрити релігійну модель сасанідської Персії, в межах якої
виникають та розвиваються орієнтальні церкви, відбуваються контакти
з інституціями провладних, зороастрійських структур;
- визначити основні чинники та закономірності формування
характерних складових орієнтальних інституцій християнства, на
основі аналізу ієрархічної структури визначити специфіку становища у
нехристиянському просторі, вплив на політичні та суспільні рішення;
- з’ясувати значущість та функціональність міллета східних
християн у мусульманській моделі організації суспільства та
прослідкувати вплив суто конфесійних чинників на формування
ісламо-християнських стосунків, охарактеризувавши особливості
статусу ахль аз-зімма;
- вказати основні тенденції процесів інституціоналізації
церковних структур християнського Сходу в державних утвореннях
арабо-тюркського світу та виявити відмінності в їх становищі
порівняно з іншими історико-географічними періодами;
- проаналізувати причини появи окремих інституційних
утворень орієнтального християнства в Китаї, Єгипті, Ефіопії та
Вірменії, визначити причини їх розквіту та занепаду;
- дослідити особливості сприйняття офіційними колами Руської
православної церкви орієнтальних інституцій;
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.