Лариса Кондратенко » Знову двійка: шкільна неуспішність як психологічне явище
|
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Знову двійка: шкільна неуспішність як психологічне явище
Праця
|
|
|
| Написано: |
2012 року |
|
| Розділ: |
Навчальна |
|
| Твір додано: |
30.11.2025 |
|
| Твір змінено: |
01.12.2025 |
|
| Завантажити: |
djvu
(4.3 МБ)
pdf
див.
(5.2 МБ)
|
|
| Опис: |
Кондратенко Л.О.
Знову двійка: шкільна неуспішність як психологічне явище / Лариса Кондратенко. – К.: Редакції загальнопед. газет, 2012. – 120 с. (Бібліотека «Шкільного світу»).
ISBN 978-966-451-000-1.
ISBN 978-966-2754-08-7.
Навряд чи знайдеться хоча б один психолог чи педагог, який не торкався у своїй роботі питань, пов’язаних з ефективністю навчання та подоланням шкільної неуспішності. Автор доводить, що серед невстигаючих учнів початкової школи не так уже й багато школярів із ментальними проблемами.
У книжці проблема шкільної неуспішності розглядається з двох боків: педагогічного та психологічного. Також розкривається психологічний механізм первинної шкільної неуспішності та пропонуються шляхи її попередження.
|
|
| Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Кілька слів замість передмови 4
РОЗДІЛ 1. Неуспішність як психолого-педагогічний феномен
Пошуки причин шкільної неуспішності, або Занадто багато відповідей на одне запитання 9
Вплив сім’ї та соціального середовища на розвиток навчальних спроможностей дитини 15
Основні фактори шкільної неуспішності 22
РОЗДІЛ 2, Спроба особистісно-центрованого аналізу проблеми шкільної успіпшості / неуспішності
Люди, які зуміли перемогти власні проблеми 24
Невстигаюча дитина з різних точок зору 28
Уявлення молодших школярів про свою навчальну відповідальність 38
Мобінг у початковій школі, або Ті, кого не люблять 45
Шкільна неуспішність та інтелектуальний рівень дітей, або Коли факти суперечать теорії, тим гірше для фактів 52
Психологічний механізм первинної шкільної неуспішності, або Угору сходами, що ведуть униз 68
РОЗДІЛ 3. Експериментальна перевірка можливості попередження первинної шкільної неуспішності психологічними методами
Класи підвищеної індивідуальної уваги, їхні здобутки та втрати 74
Організація експериментального навчання на новій основі 76
Психолого-педагогічна діагностика в процесі навчання 83
Аналітико-синтетична діяльність (АСД) у процесі мислення. Недостатній розвиток 94
Психолого-педагогічна корекція когнітивного розвитку 99
Підсумки: результати експериментального навчання 108
Замість висновків, або Факти для роздумів 114
Література 117
|
|
|
|
| |
|
Відгуки читачів:
|
| |
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
| |
|
|
| |