Марія Кохановська » Антропологічні засади філософсько-богословської спадщини Кароля Войтили (Папи Івана Павла II)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Антропологічні засади філософсько-богословської спадщини Кароля Войтили (Папи Івана Павла II)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2011 року |
|
Розділ: |
Релігія |
|
Твір додано: |
10.05.2025 |
|
Твір змінено: |
10.05.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.4 МБ)
|
|
Опис: |
Метою дослідження є аналіз „адекватної антропології” Кароля Войтили у
контексті філософської антропології.
Завдання дослідження:
● визначити ключові принципи методології філософсько-антропологічних
досліджень Кароля Войтили;
● цілісно проаналізувати і виявити філософсько-антропологічні виміри
духовної специфіки людської трансцендентності у працях мислителя;
● з’ясувати особливості впливу культури на реалізацію людської сутності в
інтерпретації Кароля Войтили;
● проаналізувати феномен релігійності як автентичну характеристику
людської сутності у вченні мислителя;
● дослідити роль та значення релігійно-моральних норм у моделі Європи
Кароля Войтили; |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП.....................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ, МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА,
ДЖЕРЕЛА ТА ІСТОРІОГРАФІЯ ДИСЕРТАЦІЇ...........................................18
1.1. Понятійний апарат дисертації: особа, гідність, свобода, духовність,
релігійність, моральність, правда, цінність, становлення...................................18
1.2. Методологічна основа дослідження…..........................................................24
1.3. Джерела та історіографія дисертації.............................................................40
1.4. Висновки до розділу 1………………………………………………………71
РОЗДІЛ 2. ДУХОВНИЙ ВИМІР ЛЮДСЬКОЇ ТРАНСЦЕНДЕНТНОСТІ В
АНТРОПОЛОГІЧНОМУ ВЧЕННІ КАРОЛЯ ВОЙТИЛИ...........................72
2.1. Духовне становлення особи крізь призму реалізації свободи....................74
2.2. Людське життя як „право”, „дар” та „обов’язок” у вченні Кароля
Войтили....................................................................................................................88
2.3. Культура як духовний спосіб реалізації людської сутності.....................100
Висновки до розділу 2..........................................................................................115
РОЗДІЛ 3. РЕЛІГІЙНИЙ ВИМІР ЛЮДСЬКОЇ ТРАНСЦЕНДЕНТНОСТІ
В АНТРОПОЛОГІЧНОМУ ВЧЕННІ КАРОЛЯ ВОЙТИЛИ......................119
3.1. Релігійність як автентична характеристика людини.................................120
3.2. Місце релігійно-моральних норм у суспільному бутті особи в моделі
Європи Кароля Войтили…………………………………..……………….........128
Висновки до розділу 3..........................................................................................140
РОЗДІЛ 4. МОРАЛЬНИЙ ВИМІР ЛЮДСЬКОЇ ТРАНСЦЕНДЕНТНОСТІ
В АНТРОПОЛОГІЧНОМУ ВЧЕННІ КАРОЛЯ ВОЙТИЛИ......................143
4.1. Науково-технічні трансформації: морально-етичний аспект..................145
4.2. Економіка як сфера морального самоздійснення особи...........................160
Висновки до розділу 4..........................................................................................174
ВИСНОВКИ.........................................................................................................178
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.................................................184
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|