Наталія Кобрин » Музична культура в національному русі галицьких українців (1891 – 1939)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Музична культура в національному русі галицьких українців (1891 – 1939)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2010 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
19.05.2024 |
|
Твір змінено: |
19.05.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.6 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дослідження. Дослідження має на меті всебічно охарактеризувати
роль музичної культури та її взаємодію з культурним відродженням і
національним суспільно-політичним життям кінця ХІХ – першої половини ХХ ст.
(до 1939 р.); розкрити історичні, ментальні причини та виявити потенційні
можливості духовно-формуючого впливу музики на національну свідомість
5
суспільства і кожного індивідууму; а, отже, проаналізувати використання
галицькими українцями музичного мистецтва для досягнення просвітницьких,
суспільно-виховних, політичних та інших цілей.
Завданнями дослідження є:
- висвітлити ставлення різних українських ідеологічно-політичних і
суспільних груп до проблем розвитку музичної культури та її націотворчого
впливу;
- розкрити ідейні, ідеологічні та естетичні основи галицько-української
музичної культури кінця ХІХ – першої половини ХХ ст. в контексті історії
українського відродження, національних традицій та світової естетичної думки;
- визначити і дослідити організаційні форми музично-культурної діяльності
галицьких українців, з'ясувати типи національних музичних інституцій,
охарактеризувати їх роль і значення в суспільному житті;
- розглянути розвиток галицько-української музичної культури у
взаємопов’язаних площинах її функціонування – практичній (концертна
діяльність, виховання), теоретичній (наукові студії, критика), та в музичній
педагогіці, яка поєднувала здобутки розвитку національної музики у цих сферах;
- розглянути зміст і сутність наукових студій музики, концепцію
історичного розвитку української музики в контексті тогочасних історичних
досліджень розвитку українства і як вагоме джерело загально суспільних та
індивідуальних поглядів на значення музичної культури;
- проаналізувати та висвітлити дискусії щодо проблем музичної культури на
сторінках періодичної преси;
- відтворити принципи і зміст музичного виховання як частини системи
національного виховання;
- означити зміст і структуру основних різновидів українських музичних
підручників і посібників. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП…………………………………………………………………………………3
РОЗДІЛ 1. ІСТОРІОГРАФІЯ ТА ДЖЕРЕЛЬНА БАЗА ДОСЛІДЖЕННЯ……9
РОЗДІЛ 2. ІДЕЙНО-ЕСТЕТИЧНІ ОСНОВИ МУЗИЧНО-СУСПІЛЬНОЇ
ПРАКТИКИ У КОНТЕКСТІ НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ………..24
2.1. Ідеї та напрями взаємодії національного руху і музичної практики
галицьких українців……………………………………………………………24
2.2. Принципи розвитку української музичної культури……………………41
РОЗДІЛ 3. СТРУКТУРА І ФОРМИ НАЦІОНАЛЬНОГО МУЗИЧНО-
СУСПІЛЬНОГО РУХУ……………………………………………………………..52
3.1. Формування та засади діяльності українських хорових і музичних
товариств у контексті національного відродження й визвольного
руху……………………………………………………………………………...52
3.2. Музично-концертне життя: зміст і соціальні функції…………………85
РОЗДІЛ 4. УКРАЇНСЬКА МУЗИКА В НАУКОВОМУ ПІЗНАННІ ТА
КРИТИЦІ……………………………………………………………………………115
4.1. Розвиток концепції національного музично-історичного
процесу……………...........................................................................................115
4.2. Преса і фахова музична критика як дзеркало національної
культури….........................................................................................................135
РОЗДІЛ 5. КОНЦЕПЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ЧЕРЕЗ
МУЗИКУ…………………………………………………………………………….153
ВИСНОВКИ……………………………....…………………………………………175
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………...181
ДОДАТКИ…………………………………………………………………………...232
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|