Григорій Клочек » Поезія Тараса Шевченка. Сучасна інтерпретація
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Поезія Тараса Шевченка. Сучасна інтерпретація
Посібник
|
|
|
Написано: |
2014 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
04.02.2022 |
|
Твір змінено: |
22.02.2022 |
|
Завантажити: |
djvu
(10.9 МБ)
|
|
Опис: |
Клочек Григорій
Поезія Тараса Шевченка. Сучасна інтерпретація : посібник для вчителя / Григорій Клочек. — Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2014. — 384 с.
ISBN 978-966-10-3698-6
У посібнику із застосуванням новітніх методів аналізу грунтовно досліджені основні поетичні твори Тараса Шевченка. Кобзар постає і як жива людина, і як пророк українського народу, для якого національна ідея була провідною. Ця книжка по-сучасному тлумачить хрестоматійні Шевченкові поезії, пропонує ефективні методики вивчення їх у школі.
Для учителів-словесників, викладачів та студентів філологічних факультетів, учнів старших класів. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ЗМІСТ
Про концепцію та структуру цієї книжки (Замість вступу) 5
Про біографію та образ поета 10
«Причинна» 15
Акцентування 15
Вступне слово вчителя 17
Аналіз балади 33
Варіанти уроків 60
Запитання і завдання 63
«Катерина» 66
Акцентування 66
Методична концепція вивчення поеми 74
Аналіз поеми 76
Вступне слово вчителя 76
Перший розділ. Кохання Катерини 82
Другий розділ. Вигнання Катерини батьками 89
Третій і четвертий розділи. Поневіряння Катерини 101
П’ятий розділ. Івась — син Катерини 105
Запитання і завдання 108
«Гайдамаки» 111
Акцентування 111
Методична концепція вивчення поеми 116
До вступного слова вчителя 118
Образ автора 131
Урок семінарського типу 149
«Сон» («У всякого своя доля») 153
Акцентування 153
Шляхи вивчення поеми 157
Стенограма першого уроку 158
Стенограма другого уроку 183
«Кавказ» 196
Акцентування 196
Методична концепція вивчення твору 199
До вступного слова вчителя 203
Аналіз поеми 208 >
Запитання і завдання 228
«І мертвим, і живим...» 231
Акцентування 231
Методична концепція вивчення послання 239
Аналіз послання 242
Запитання і завдання 252
«Заповіт» 254
Акцентування 254
Методична концепція вивчення твору 255
До вступного слова вчителя 256
Аналіз поезії 261
Запитання і завдання 270
«Мені однаково, чи буду...» 272
Акцентування 272
Методична концепція вивчення поезії 274
До вступного слова вчителя 274
Аналіз поезії 280
Запитання і завдання 287
«Ісаія. Глава 35» 288
Акцентування 288
До вступного слова вчителя 289
Аналіз поезії 291
Запитання і завдання 296
Монографічний аналіз окремих творів 297
Калька попередніх зауважень 297
«Садок вишневий коло хати» Тараса Шевченка як кінотекст . . 300
Замість вступ}'. Про користь інтерпретацій 300
Про «кінематографічний» код аналізу 307
Аналіз поезії 310
«Мені тринадцятий минало...» 339
«На Великдень, на соломі...» 370
Післямова 378
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|