|
Розділ: |
Художня |
|
Твір додано: |
15.05.2012 |
|
Твір змінено: |
20.04.2024 |
|
Завантажити: |
djvu
(6.1 МБ)
pdf
див.
(11.2 МБ)
|
|
Опис: |
Уся різножанрова творчість Миколи Хвильового ніколи не була повністю видана. Тому не тільки загальні читачі, а й фахові історики літератури й критики здебільшого досі не мали змоги прочитати все, що написав М.Хвильовий. Наше видання є перше більш-менш повне видання творчої спадщини Миколи Хвильового.
В умовах еміґрації, не маючи доступу до бібліотечних та архівних фондів України, де жив, творив і помер Хвильовий, не маючи комплектів періодичних видань і збірників початку 20-х років, у яких друкувалися вперше окремі речі Хвильового, що не ввійшли до жодної його збірки, – зібрати бодай основні твори письменника спочатку здавалося майже фантастичним задумом. Але з бігом часу, завдяки багатьом людям доброї волі, нам удалося зібрати майже все, що написав за своє коротке творче десятиріччя Микола Хвильовий. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ПРО ПАМФЛЕТИ МИКОЛИ ХВИЛЬОВОГО – Юрій Шевельов
ПЕРШИЙ ЦИКЛ ПАМФЛЕТІВ (ЗО.IV.1925 – 21.VI.1925)
КАМО ГРЯДЕШИ
Від автора
Про «сатану в бочці», або про грамофанів, спекулянтів та інших «просвітян»
Про Коперніка з Фрауенбурґу, або абетка азіятського ренесансу в мистецтві
Про демагогічну водичку, або справжня адреса української воронщини, вільна конкуренція, ВУ-АН і т.д.
ДРУГИЙ ЦИКЛ ПАМФЛЕТІВ (22.IX.1925 – 13.XII. 925)
ДУМКИ ПРОТИ ТЕЧІЇ
Від автора
Передмова до розділу «Дві сили»
Дві сили
Психологічна Европа
Культурний епігонізм 185 Формалізм?
Новий організаційний шлях, як резюме
Додаток: «Ахтанабіль» сучасности, або Валеріян Поліщук у ролі лектора комуністичного університету третій цикл памфлетів
(28.II.1926 – 28.III.1926)
АПОЛОГЕТИ ПИСАРИЗМУ
І. До проблеми культурної революції
II. Що ж таке мистецтво?
III. Так що ж таке, нарешті, мистецтво?
IV. «Просвітительство», як просвітянство
V. Веселі «критерії»
VI. «Критерій» найвеселіший і наш
VII. Post scriptum, який розчаровує
VIII. Масовізми — московський і ваі"
IX. Ну, так яка ж криза?
X. «Дайош пролетаріят!»
XI. І ще «дайош» інтелігенцію!
XII. Розділ передостанній
XIII. Московські задрипанки
ЧЕТВЕРТИЙ ЦИКЛ ПАМФЛЕТІВ (1926–1927)
ОКРЕМІ ПРОБЛЕМИ ЛІТЕРАТУРНОЇ ДИСКУСІЇ
«Золоте черево», як вихід із репертуарного тупика
Вас. Еллан
П’ЯТИЙ ЦИКЛ ПАМФЛЕТІВ (1926–1927)
ДОБА ВАПЛІТЕ
«Соціологічний еквівалент» трьох критичних оглядів
Наше сьогодні
Одвертий лист до Володимира Коряка
«Україна чи Малоросія?» (Уривки)
Коментарі редактора
Колонія чи держава?
Українське відродження і компартія
Проблема орієнтації і боротьба двох культур
Візія азіятського ренесансу і Україна
«Вальдшнепи» (Уривки)
ШОСТИЙ ЦИКЛ ПАМФЛЕТІВ (1928–1929)
ДОБА «ЛІТЕРАТУРНОГО ЯРМАРКУ»
Вступний коментар редактора
Пролог до книги сто тридцять першої
Пролог до книги сто тридцять дев’ятої
Пролог до книги сто сорок другої
СЬОМИЙ ЦИКЛ ПАМФЛЕТІВ (1929–1930)
ДОБА ПРОЛІТФРОНТУ
Вступний коментар редактора
Кричуще божество
Чим причарувала «Нова генерація» тов. Сухино-Хоменка?
Остап Вишня в «світлі» «лівої» балабайки
РІЗНЕ
(1921–1932)
Коментар редактора
Наш універсал
Художній матеріял у «Новій Україні»
Заява групи комуністів членів ВАПЛ1ТЕ
Лист до редакції «Комуніст»
Листи Миколи Хвильового до Аркадія Любченка
«В якому відношенні до «хвильовізму» «всі ті»...
До читача
Резолюція загальних зборів ПРОЛІТФРОНТу (19 січня 1931 р.)
Промова М.Хвильового на загальних зборах ВУ-СППу (24 лютого 1931 р.)
Передмова і вступні слова М.Хвильового до 1-го тому своїх вибраних творів (В-во Рух, 1932 р.)
ДОДАТКИ
Покажчик імен і назв
Список ілюстрацій
|
|
|