Ольга Хамедова » Б. Антоненко-Давидович: доля, творчість, критична рецепція
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Б. Антоненко-Давидович: доля, творчість, критична рецепція
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2008 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
03.05.2025 |
|
Твір змінено: |
03.05.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(505.9 КБ)
|
|
Опис: |
Мета роботи – осмислення творчості Б. Антоненка-Давидовича крізь
парадигму автор – герой – реципієнт (критик, читач).
Поставлена мета зумовлює розв’язання таких завдань:
– простежити, як доля письменника позначилася на його творчості, як
пережите зумовило тональність його творів;
– з’ясувати своєрідність автобіографізму художніх творів;
– виявити особливості авторецепції письменника у художньо-документальних
творах;
– визначити моделі взаємин автора і героя у його прозі;
– проаналізувати оцінки творчості Б.Антоненка-Давидовича критиками і
читачами у світлі рецептивно-естетичного методу. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП…………………………………………………………………………....3
РОЗДІЛ 1. Критична рецепція творчості Б. Антоненка-Давидовича
1.1. Твори письменника у літературно-критичному дискурсі
20–30-х років ХХ ст....……………………………………………….. 9
1.2. Радянська та еміграційна критика 1950–1980-х років: конфлікт
інтерпретацій.........................................................................................25
1.3. Автокоментарі і літературно-критичні оцінки в епістолярії
прозаїка………………………………..................................................45
1.4. Сучасна рецепція творів: проблеми, здобутки
.................................................................................................56
2
РОЗДІЛ 2. Автор – герой: моделі взаємодії
2.1. Біографічний автор: перипетії долі в художній
прозі…………………………………………………………................71
2.2. Форми вираження авторського „Я”
в художньо-документальних творах…………..................................90
2.3. Наратор як медіум між автором і читачем…………………….109
РОЗДІЛ 3. Адаптація автора у пореабілітаційний період
3.1. Роман „За ширмою”: рецидиви соцреалістичного канону…....123
3.2. Життєвий досвід автора як основа художнього синтезу……...134
3.3. Сюжетні колізії у творах як трансформація пережитого...........161
ВИСНОВКИ………………………………………………………....................171
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.......................................................178
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|