Віктор Карпов » Полонення та репатріація Квантунської армії (1945-1956 рр.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Полонення та репатріація Квантунської армії (1945-1956 рр.)
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2004 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
21.04.2024 |
|
Твір змінено: |
21.04.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1 МБ)
|
|
Опис: |
Метою дослідження є об’єктивне дослідження процесу полонення
Квантунської армії в результаті минулої радянсько-японської війни серпня
1945 року, узагальнення діяльності радянських органів щодо інтернування,
ідеологічної обробки і репатріації японських військовополонених. Для
реалізації поставленої мети дисертантом визначені наступні конкретні
завдання:
- вивчити стан наукової розробки та джерельну базу теми
дослідження;
- розкрити процес полонення й інтернування японської армії;
- дослідити політичну роботу радянської адміністрації з метою
обробки японських військовополонених у дусі комуністичної ідеології, рух
опору в таборах військовополонених і окремих робочих батальйонах;
- вивчити організаційні засади та основні етапи репатріації
японських солдатів і офіцерів;
- висвітлити проблему загиблих у полоні японських солдатів і
офіцерів;
- обґрунтувати наукові висновки і практичні рекомендації щодо
використання історичного досвіду в сучасних умовах. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ІСТОРІОГРАФІЯ І ДЖЕРЕЛЬНА БАЗА ДОСЛІДЖЕННЯ 9
РОЗДІЛ 2. КАПІТУЛЯЦІЯ ТА ІНТЕРНУВАННЯ КВАНТУНСЬКОЇ
АРМІЇ
24
РОЗДІЛ 3. ДІЯЛЬНІСТЬ РАДЯНСЬКИХ ПОЛІТИЧНИХ ОРГАНІВ
ПО ІНДОКРИНАЦІЇ ЯПОНСЬКИХ ВІЙСЬКОВОПОЛОНЕНИХ
71
3.1. Ідеологічна обробка японських військовополонених у радянському
полоні
71
3.2. Рух опору японських солдатів і офіцерів у таборах 89
РОЗДІЛ 4. РЕПАТРІАЦІЯ ЯПОНСЬКИХ ВІЙСЬКОВОПОЛОНЕНИХ 122
4.1. Передумови та організаційні засади репатріації 122
4.2. Основні етапи репатріації в Японію солдатів і офіцерів 136
ВИСНОВКИ 175
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 181
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|