Марія Кандзюба » Криза автентичності сучасного мистецтва: культурологічний аспект
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Криза автентичності сучасного мистецтва: культурологічний аспект
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2011 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
03.02.2025 |
|
Твір змінено: |
03.02.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.1 МБ)
|
|
Опис: |
Мета дисертаційної роботи полягає в культурологічному аналізі
проблеми автентичності сучасного мистецтва в умовах кризи традиційних
вимірів культури.
Досягнення поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань:
− розкрити суть поняття автентичності мистецтва та проаналізувати
історіографію проблеми;
− дослідити культурну обумовленість автентичності мистецтва на
онтичному рівні;
− визначити специфіку онтологічного виміру автентичності мистецтва;
− проаналізувати роль моди та значення кітчу в сучасній художній культурі;
− висвітлити симулятивно-ігровий аспект сучасного мистецтва;
− визначити ознаки кризи автентичності мистецтва в умовах технізації та
віртуалізації культури. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
РОЗДІЛ 1. Методологічні засади дослідження автентичності мистецтва . . .14
1.1. Історіографія проблеми художньої автентичності. . . . . . . . . . . . 14
1.2 Експлікація художньої автентичності мистецтва в умовах
постсучасної культури. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
Висновки до розділу 1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
РОЗДІЛ 2. Художня автентичність мистецтва у сутнісних вимірах культури 59
2.1. Онтичні адеквації художньої автентичності мистецтва. . . . . . . . . 59
2.2. Онтологічні адеквації художньої автентичності мистецтва. . . . . . 86
Висновки до розділу 2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104
РОЗДІЛ 3. Трансформацяя парадигми художнього в контексті сучасної
культури. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106
3.1. Індустрія культури в контексті кітчевих вимірів моди. . . . . . . . 106
3.2. Симулятивно-ігрова природа сучасного мистецтва. . . . . . . . . . . 127
3.3. Мистецтво і техніка: художня автентичність в контексті
віртуалізації культури. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 147
Висновки до розділу 3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 165
ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 167
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 173
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|