Віра Качмар » Повістева творчість Богдана Лепкого. Типи нарації
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Повістева творчість Богдана Лепкого. Типи нарації
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2006 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
05.05.2025 |
|
Твір змінено: |
05.05.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.1 МБ)
|
|
Опис: |
Метою дисертаційної роботи є цілісний і комплексний аналіз
комунікативної структури повістей Б. Лепкого, їх часопросторової
організації, особливостей наративного дискурсу.
Реалізація поставленої мети передбачає вирішення таких конкретних
завдань:
- експлікувати теоретичний зміст категорій „автор”, „наратор”,
„читач”, їх співвідношення, реляцію і семантичну наповненість;
- охарактеризувати жанрово-тематичну природу повістей Б. Лепкого,
їх художній світ;
- простежити функціонування гомодієгетичного, гетеродієгетичного і
автодієгетичного нараторів у текстах повістяра;
- з’ясувати майстерне застосування скомплікованих форм нарації,
аукторіального й акторіального дискурсів, метадієгетичної розповідної
конструкції;
- визначити парадигму наративних моделей у повістях митця;
- розкрити естетичні функції хронотопу в наративній логіці повістей,
просторову та часову картину фікційного світу Б. Лепкого. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ............................................................................................................ 3
Розділ 1. Автор, наратор і система повістування в епічному
творі............................................................................................................. 14
1.1. Автор і наративні рівні в епічному творі..................................... 15
1.2. Наратор і розповідна стратегія в епічному творі......................... 29
Висновки до І розділу.................................................................................. 44
Розділ 2. Парадигма наративних моделей у повістях
Б. Лепкого..................................................................................................... 47
2.1. Гомодієгетичний наратив у повісті “Казка мойого життя”........ 48
2.2. Гетеродієгетичний наратив у повісті “Зірка”............................... 67
2.3. Нейтральний дискурс повісті “Сотниківна”: наративна
модальність....................................................................................... 78
2.4. Акторіальний модус викладу в повісті “Крутіж”........................ 86
2.5. Аукторіальний дискурс повісті Б. Лепкого „Вадим”.................. 104
2.6. Метадієгетична конструкція в повісті “Під тихий вечір”:
інтрадієгетичний-гомодієгетичний наратив................................... 110
Висновки до ІІ розділу................................................................................ 121
Розділ 3. Художні функції хронотопу в наративному дискурсі
Б. Лепкого..................................................................................................... 124
3.1. Категорія часу і простору як засіб психотипізації в повісті
“Під тихий вечір”............................................................................... 127
3.2. Характер хронотопу в наративі повісті “Зірка”......................…. 134
3.3. Континуальність часопросторового плину в історичній
повісті “Крутіж”................................................................................. 145
3.4. Функціональність ретроспекції в повісті “Казка мойого
життя”................................................................................................. 151
3.5. Просторово-часовий діапазон у повісті “Сотниківна”................ 157
Висновки до ІІІ розділу…........................................................................... 161
Висновки....................................................................................................... 165
Список використаної літератури......................................................... 178
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|