Ярослав Грицак » Ukraina to codzienne doświadczenie (пол.)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Ukraina to codzienne doświadczenie (пол.)
Стаття
|
|
|
Написано: |
2014 року |
|
Джерело: |
ceeol.com |
|
Розділ: |
Публіцистика |
|
Твір додано: |
07.08.2015 |
|
Твір змінено: |
15.07.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.2 МБ)
|
|
Опис: |
Опубліковано в:
Znak. - 2014. - No. 705. - S. 60-65.
Інтерв'ю Томаша Горбовського і Петра Косєвського з Ярославом Грицаком про події Євромайдану.
## Анотація
Інтерв'ю "Україна — це щоденний досвід" за участі Ярослава Грицака, Томаша Горбовського та Пйотра Косевського досліджує проблему розділеності українського суспільства та роль Євромайдану у формуванні нової національної ідентичності. Грицак стверджує, що українські поділи, хоч і глибокі, не є драматичними і не загрожують розпадом країни, на відміну від російської пропаганди. Дискусія також охоплює інші аспекти українського суспільства, зокрема роль Греко-Католицької Церкви як рушія змін та її відмінності від російської православної церкви.
## Огляд основних думок
* Євромайдан підтвердив, що українське суспільство є розділеним, але ці поділи не є драматичними і не загрожують розпадом країни.
* Розмови про розпад України часто є частиною російської пропаганди, покликаної приховати проблеми, що існують у самій Росії.
* Українські поділи проявляються більше в "метриках" (ментальності, цінностях), ніж на географічній карті.
* Євромайдан дав надію на формування нової, "третьої" української ідентичності, яку можна назвати "київською Україною".
* Українська нація є політичним проектом, заснованим на громадянській спільності, тоді як російська ідентичність базується на ідеї єдиного етносу.
* Греко-Католицька Церква в Україні, на відміну від РПЦ, відіграє роль рушія змін, а її ієрархи часто є прихильниками ліберальних поглядів та інтеграції з Заходом. |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|