Наталя Громакова » Освітні практики як чинник формування польського національного проекту
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Освітні практики як чинник формування польського національного проекту
Стаття
|
|
|
Написано: |
2015 року |
|
Розділ: |
Історична |
|
Твір додано: |
20.04.2020 |
|
Твір змінено: |
20.04.2020 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(220.3 КБ)
|
|
Опис: |
INTERMARUM: ІСТОРІЯ, ПОЛІТИКА, КУЛЬТУРА. № 2 (2015)
У статті проаналізовано особливості формування польського
національного проекту на українських теренах упродовж ХІХ ст.,
визначено чинники його трансформації. Особливу увагу автор приділив
дослідженню освітянської діяльності польських інтелектуалів та
меценатів Правобережжя, що сприяла генезису національної свідомості
модерного суспільства. Встановлено, що важливим чинником реалізації
польських освітніх проектів було формування імперської освітянської
доктрини, яка, в свою чергу, виступала потужним засобом русифікації
упродовж другої половини ХІХ ст. Автор дійшов висновку, що імперська
система освіти мала на меті інтегрувати населення Наддніпрянщини до
російського національного проекту, знищивши будь-які національні
відмінності, що перешкоджали його формуванню.
Ключові слова: національний проект, освітні практики, імперська
освітянська доктрина, національна самосвідомість |
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|