Олександр Гон » Парадигматика ліричного й епічного в «Кантос» Езри Паунда
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Парадигматика ліричного й епічного в «Кантос» Езри Паунда
Праця
|
|
|
Написано: |
2017 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
19.03.2018 |
|
Твір змінено: |
19.03.2018 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(2.7 МБ)
|
|
Опис: |
Гон О. Парадигматика ліричного й епічного в «кантос» езри Паунда: монографія / о. м. Гон. – Дніпро: акцент, 2017. – 428 с.
ISBN 978-966-383-899-1
у монографії зосереджено увагу на генезі та специфіці наративної й образної системи одного з ключових поетичних текстів модернізму – ліроепічної поеми езри Паунда «Cantos». Представлено концепцію феномену модерного епосу, інспірованого поняттям «епічність». її природу Паунд виразно й унікально маркує жанровими експериментами, естетизацією наративу, версифікацією історії, динамікою ідеограматичного, амебейного смислопородження й героїзацією духовного досвіду постепічного індивідуума. критична оптика дослідження поєднує історичну специфіку епохи, національну самобутність письменника та його біографічну індивідуальність. аналіз взаємозв’язку ліричного й епічного первнів у «Піснях» проведено в контексті поетичного доробку Паунда, його літературно-критичних есеїв, політико-економічних трактатів, епістолярію, а також творів провідних митців англо-американського поетичного модернізму.
Для дослідників, викладачів, студентів-філологів і всіх, хто цікавить-
ся проблемами літературного модернізму. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ ................................................................................................................ 4
Розділ І. ЖАНРОЛОГІЯ «КАНТОС» І ПАУНДІАНА ........................53
1.1. «Зміст логоса втрачає слово»:
рецепція жанру «кантос» Паунда ...............................53
1.2. етапи паундіани ................................................................72
Розділ ІІ. НА ШЛЯХУ ДО МОДЕРНОГО ЕПОСУ .............................82
2.1. імпліцитна й експліцитна поетика імажизму .............82
2.2. Поети-донори: французька традиція
і становлення англомовного модернізму ................93
2.3. е. ловелл, Ф. т. марінетті, е. Паунд
і модуси популяризації
модерністського мистецтва .....................................115
2.4. контамінації сходу та Заходу
в поетичній мові Паунда ............................................134
2.5. соки трави: метаморфози в. вітмена
в поезії та прозі е. Паунда ........................................142
2.6. маски часу в ліриці езри Паунда .............................155
Розділ ІІІ. ВЕРСИФІКАЦІЯ ІСТОРІЇ В ПОЕЗІЇ
АНГЛО-АМЕРИКАНСЬКОГО МОДЕРНІЗМУ ............163
3.1. історія в поезії
англо-американського модернізму ........................163
3.2. маски у драматургії та поезії
е. Паунда і в. Б. Єйтса .................................................176
3.3. синтезований історичний наратив:
китайські мотиви в «Піснях» .....................................194
3.4. наближення до документального епосу ...............207
3.5. архітектурний код «Пісень» ......................................213
3.6. історія банків як контактна зона .............................229
Розділ ІV. ЛІРОЦЕНТРИЧНИЙ ЕПОС ..............................................242
4.1. ідеограматична матриця творчості
езри Паунда..................................................................242
4.2. Жанрові трансформаціі в «кантос» ........................259
4.3. Бестіарій у творах езри Паунда ...............................279
4.4. «Поезія культури»: топос Провансу
в езри Паунда та Юрія клена ...................................291
Розділ V. АМЕРИКАНСЬКИЙ ЕПОС .................................................297
5.1. «культура: інтелектуальна
автобіографія поета» езри Паунда .........................297
5.2. «Білі плями задавнених обставин»: традиція
Г. Джеймса в автобіографіях е. Паунда .................309
5.3. національна ідентичність у «кантос» .....................319
5.4. Поетика «Пісень про адамса» ..................................346
5.5. текст і контекст «Пізанських пісень» ......................360
висновки .....................................................................................................382
список використаної літератури ..........................................................390
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|