Наталія Головко » Правова педагогіка
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Правова педагогіка
Посібник
|
|
|
Написано: |
2007 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
23.03.2025 |
|
Твір змінено: |
23.03.2025 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.4 МБ)
|
|
Опис: |
У пропонованому посібнику в узагальненому вигляді проаналізовано загальнопедагогічні та загальноправові основи правового виховання, правової культури, правової освіти та правового розвитку особистості. Визначено особливості виникнення правових відхилень у підлітків, методи та заходи їх педагогічної профілактики.
Для юристів та широкого загалу читачів, які цікавляться педагогічними закономірностями в галузі права. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
Вступ
І. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПРАВОВОЇ ПЕДАГОГІКИ
1.1. Правова педагогіка, її предмет і завдання
1.2. Міжпредметні зв’язки правової педагогіки
1.3. Поняття про методи педагогічного дослідження
ІІ. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПРАВОВІЙ ПЕДАГОГІЦІ
2.1. Особливості психологічного розвитку і формування особистості
2.2. Вплив спадковості, середовища і діяльності на розвиток особистості
2.3. Поняття про процес виховання
2.4. Принципи та методи виховання
2.5. Самовиховання та перевиховання
ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПРАВОВОЇ ПЕДАГОГІКИ
3.1. Соціалізація особистості та її педагогічні аспекти
3.2. Правова соціалізація особистості
3.3. Соціально-правова педагогіка як наука
3.4. Соціальне виховання
ІV. ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ
4.1. Поняття, ознаки і функції правового виховання
4.2. Правове виховання молоді
4.3. Система і механізм правового виховання. Правова вихованість. Правосвідомість
V. ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ
5.1. Формування правової культури особистості
5.2. Ознаки правової культури як соціального явища
5.3. Правова освіта та способи її вдосконалення
VІ. ПРАВОВА ПЕДАГОГІКА ТА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ФАКТОРИ У ПРАВОВІЙ СФЕРІ
6.1. Взаємозв’язок права і педагогіки. Особливості соціально-педагогічних факторів
6.2. Педагогічні принципи правовиховної роботи
6.3. Структура, основні напрями і засоби педагогічного забезпечення формування правової культури, правового виховання
6.4. Об’єкти педагогічного забезпечення правової соціалізації і формування правової культури
VІІ. ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ЯК ФОРМА СОЦІАЛЬНОЇ ДЕЗАДАПТАЦІЇ
7.1. Важковиховуваність – основна передумова правових відхилень у поведінці дітей та підлітків
7.2. Педагогічні аспекти запобігання девіантній поведінці
7.3. Законодавче забезпечення соціально-педагогічної роботи з неблагополучною сім’єю і дітьми девіантної поведінки
VІІІ. ПРАВОВА ТА ПРЕВЕНТИВНА ПЕДАГОГІКА
8.1. Основи педагогічної профілактики злочинів
8.2. Профілактичні заходи щодо вживання наркотичних речовин та алкоголю
8.3. Система профілактики злочинів як різновид педагогічної діяльності
8.4. Віктимологічна профілактика
ІХ. ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ В РОБОТІ ІЗ ПЕРЕВИХОВАННЯ ЗАСУДЖЕНИХ
9.1. Пенітенціарна педагогіка як наука про перевиховання засуджених
9.2. Педагогіка співробітництва
9.3. Методи перевиховання засуджених
Х. ПЕДАГОГІКА В ПРАВООХОРОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
10.1. Сфери поєднання правоохоронної діяльності з педагогікою
10.2. Педагогіка в діяльності спеціалістів різних служб правоохоронних органів
ХІ. ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА ТА ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ЮРИСТА
11.1. Педагогічна техніка юриста
11.2. Педагогічна техніка використання мовних засобів
ХІІ. ІСТОРИКО-ГЕНЕТИЧНІ ВИТОКИ ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ
12.1. Правове виховання в первісному суспільстві та в Давній Греції
12.2. Елементи правового виховання у Стародавньому Римі та в епохах Середньовіччя і Відродження
12.3. Педагогічні ідеї епохи Нового часу та Просвітництва
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|