Ганна Глушко » Механізм регулювання портової діяльності (в умовах кризи)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Механізм регулювання портової діяльності (в умовах кризи)

Праця
Написано: 2017 року
Розділ: Наукова
Твір додано: 22.01.2018
Твір змінено: 22.01.2018
Завантажити: pdf див. (2.6 МБ)
Опис:
Анотація
Глушко Г.М. Механізми регулювання портової діяльності (в умовах кризи). –
Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису.
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за
спеціальністю 08.00.03 – економіка та управління національним господарством. –
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України –
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України,
Одеса, 2017.
Дисертаційна робота присвячена розробці науково-методичних підходів до
формування механізмів регулювання портової діяльності в умовах фінансово-
економічної кризи. У роботі обґрунтовано методичний підхід до побудови
організаційно-економічного механізму регулювання портової діяльності, який
посилено врахуванням кризових явищ фінансового та економічного характеру
та який запропоновано у вигляді проектно-цільової схеми, сформованою
взаємодією підсистем забезпечення, доповненою доцільними економічними
важелями та відповідною ринковою стратегією, та забезпеченою інструментами
формування бажаного рівня конкурентоспроможності. Розроблено методичний
підхід до оптиміщації механізму регулювання портової діяльності, критерієм
ефективності запропоновано використання верифікації та структуризації
рівняня Беллмана у межах моделі Кантора-Ліпмана.
На основі розробленого методичного підходу до оцінки привабливості
інвестиційних проектів розвитку портів, вибору форми та обсягу залучення
інвестиційних ресурсів, здійснено оцінку потенційних проектів розвитку
портової діяльності з урахуванням критеріїв капіталізації, відбору дивідендної
політики портами та з урахуванням стану невизначенності ділового середовища
у довгостроковій перспективі.
У роботі наведено розрахунки визначення найкращого варіанту інвестиційного
проекту у розвиток портової діяльності за різних зовнішніх умов. При
проведені розрахунків за визначеними критеріями (відповідного рівня
капіталізації та ефективної дивідендної політики) також враховувалися 3

фактори очікування кризи в Україні, непідготовленість України до виходу з
“довгої хвилі” і входу в нову технологічну фазу, втрати частини науково-
технічного персоналу, інфляційні явища й нестійкість національної та світових
валют. у рамках розробленої моделі запропоновано алгоритм, який дозволяє
здійснювати вибір характеристик і визначати параметри оптимізації
організаційно-економічного механізму регулювання портової діяльності в
умовах довгострокового продовження кризової ситуації.
Запропоновано авторське уявлення про фінансово-економічну кризу у портовій
галузі, визначені основні причини її виникнення та наслідки, їх безпосередній
вплив на формування організаційно-економічного механізму регулювання
портової діяльності. Розроблено методичні основи позиціонування сучасного
порту у системі морської торгівлі з урахуванням особливостей економіко-
правових відносин при побудові його організаційно-економічного механізму та
методичний підхід до формування портами ринкової стратегії, яка враховує
позиції на ринку транспортних послуг і параметри забезпечення ефективності
трансформації організаційно-економічного механізму регулювання їх діяльності.
На основі впровадження сучасних механізмів регулювання портової діяльності,
яка відбувається в умовах фінансово-економічної кризи, та за наявності мети у
вигляді максимізації терміну життєвого циклу, у роботі сформовано
методичний підхід до побудови моделі горизонтально інтегрованої портової
галузі. Цей підхід, а також методичні підходи до оцінювання і відбору
потенційних інвестиційних проектів розвитку портової діяльності, використано
при побудові національних стратегічних програм розвитку морських портів на
довгострокову перспективу.
Ключові слова: механізми регулювання портової діяльності,
конкурентоспроможність, портова дiяльнiсть, антикризова трансформація,
економіко-математичне моделювання, капіталізація, дивідендна політика портів.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.