Наталія Гавдида » Творчість Богдана Лепкого: літературно-малярський дискурс
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Творчість Богдана Лепкого: літературно-малярський дискурс
Дисертація
|
|
|
Написано: |
2008 року |
|
Розділ: |
Наукова |
|
Твір додано: |
21.09.2024 |
|
Твір змінено: |
21.09.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(1.1 МБ)
|
|
Опис: |
Мета роботи – з’ясувати особливості взаємодії літератури та
малярства в доробку Богдана Лепкого. Їй підпорядковані конкретні
завдання:
• осмислити умови формування літературно-малярського дискурсу в
творчості митця;
• дослідити вплив пластичного мислення Богдана Лепкого на його
письменницьку манеру;
• визначити, появу яких текстів інспірували живописні полотна;
• простежити шляхи перекодування невербальних засобів творення
художньої образності у вербальні;
• проаналізувати особливості функціонування в словесних текстах
специфічних малярських засобів, таких як: колір, контраст, світлотінь,
лінія; 14
• окреслити внесок Богдана Лепкого у розвиток українського
літературно-мистецького процесу кінця XIX – першої половини XX
століть. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП………………………………………………………………………....4
РОЗДІЛ 1
ПОСТАТЬ БОГДАНА ЛЕПКОГО НА ТЛІ
УКРАЇНСЬКОГО КУЛЬТУРНОГО ЖИТТЯ
КІНЦЯ XIX – ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТЬ…………………..19
1.1. Передумови формування митця ………………………………………...20
1.2. Вплив картин Яна Матейка на живописний та літературний
доробок українського письменника………………………………………...37
1.3. Богдан Лепкий і Микола Івасюк: маловідома сторінка
творчої біографії……………………………………………………………...48
1.4. Культурні взаємини письменника в краківський період………………56
1.5. Б. Лепкий – мистецтвознавець та популяризатор творчості
українських художників……………………………………………………..66
Висновки до розділу 1………………………………………………………..83
РОЗДІЛ 2
ТВОРЧІСТЬ БОГДАНА ЛЕПКОГО КРІЗЬ ПРИЗМУ
ЛІТЕРАТУРНО-МАЛЯРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ…………………………..86
2.1. Живописна образність пісні “Чуєш, брате мій”
та її вплив на розвиток української прози XX століття…………………….86
2.2. Мазепинська тема в доробку письменника…………………………......99
2.3. Мистецький синкретизм творчості Тараса Шевченка
в рецепції Богдана Лепкого…………………………………………………111
2.4. Оповідання “Дивак”, “Образ”, “Чорні діаманти”,
“Ікона” в контексті зацікавлення автора живописом……………………..118
2.5. Малярські ремінісценції та засоби творення художнього 3
образу в словесній спадщині письменника………………………………….127
Висновки до розділу 2……………………………………………………….. 140
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..143
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….157
|
|
|
|
Пов'язані автори:
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|