Світлана Ганаба » Філософія історії
[додати інший файл чи обкладинку цього твору]
[додати цей твір до вибраного]
|
Філософія історії
Посібник
|
|
|
Написано: |
2020 року |
|
Розділ: |
Навчальна |
|
Твір додано: |
02.04.2024 |
|
Твір змінено: |
02.04.2024 |
|
Завантажити: |
pdf
див.
(6.2 МБ)
|
|
Опис: |
Найчук А.В., Ганаба С.О.
Філософія історії: [навчальний посібник] / А.В. Найчук,
С.О. Ганаба. – Кам’янець-Подільський : Видавець ПП Зволейко Д. Г.,
2020. – 204 с.
ISBN 978-617-620-318-6
У навчальному посібнику розкрито мету та завдання курсу “Філософія
історії”, який розроблений на основі кредитно-модульної системи. Видання
містить навчальну програму, тематичний план із розподілом годин,
список основної та додаткової літератури, плани та методичні поради до
семінарських занять, завдання до підсумкового та поточного модульного
контролю, словник термінів. |
|
Зміст: |
[натисніть, щоб розгорнути]
ВСТУП _____________________________________________________ 5
РОЗДІЛ І
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З КУРСУ “ФІЛОСОФІЯ ІСТОРІЇ” ______ 7
СТРУКТУРА ТА РОЗПОДІЛ ГОДИН
КУРСУ “ФІЛОСОФІЯ ІСТОРІЇ” ________________________ 8
ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ ____________________________________ 9
Змістовий модуль 1
Теоретико-методологічні засади курсу “Філософія історії”.
Головні етапи розвитку філософії історії. Проблеми єдності та
багатоманітності філософії історії ______________________ 9
Змістовий модуль 2
Проблема суб’єкта історичного процесу. Смисл історії ____ 11
РОЗДІЛ ІІ
РОБОЧА ПРОГРАМА З КУРСУ “ФІЛОСОФІЯ ІСТОРІЇ” _________ 12
2.1. МОДУЛЬ І: КУРС ЛЕКЦІЙ ТА ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ
ЗАНЯТЬ ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ДО НИХ ___________ 12
ЛЕКЦІЯ 1. ФІЛОСОФІЯ ІСТОРІЇ ЯК НАУКА І НАВЧАЛЬНА
ДИСЦИПЛІНА ______________________________________ 12
ЛЕКЦІЯ 2-3. СТАНОВЛЕННЯ ІСТОРИЧНОЇ СВІДОМОСТІ: ВІД
МІФУ ДО ФІЛОСОФІЇ ________________________________ 20
ЛЕКЦІЯ 4. РЕЛІГІЙНИЙ СВІТОГЛЯД ЯК ФОРМА СПРИЙНЯТТЯ
ІСТОРИЧНОЇ ДІЙСНОСТІ ___________________________ 27
ЛЕКЦІЯ 5-6. ФІЛОСОФІЯ ІСТОРІЇ ЯК ЯВИЩЕ
НОВОЄВРОПЕЙСЬКОЇ ФІЛОСОФІЇ ___________________ 30
ЛЕКЦІЯ 7. ПРОБЛЕМИ СУТНОСТІ ІСТОРИЧНОГО ПРОЦЕСУ
У ФІЛОСОФІЇ ІСТОРІЇ КІНЦЯ XIX-XX СТОРІЧЧЯ _______ 40
ЛЕКЦІЯ 8-9. УКРАЇНСЬКА ФІЛОСОФСЬКО-ІСТОРИЧНА
ДУМКА ____________________________________________ 47
ЛЕКЦІЯ 10. ЄДНІСТЬ ТА БАГАТОМАНІТНІСТЬ ВСЕСВІТНЬОЇ
ІСТОРІЇ ____________________________________________ 59
ЛЕКЦІЯ 11. КУЛЬТУРНО-ЦИВІЛІЗАЦІЙНА МОДЕЛЬ
ТИПОЛОГІЇ ІСТОРИЧНИХ СИСТЕМ __________________ 70
ЛЕКЦІЯ 12-13. ЕВОЛЮЦІЯ ПОГЛЯДІВ НА МІСЦЕ І РОЛЬ
ЛЮДИНИ В ІСТОРІЇ: АНТИЧНІСТЬ І СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ __ 77
ЛЕКЦІЯ 14. ІСТОРІЯ ЯК ВИТВІР ЛЮДИНИ __________________ 85
ЛЕКЦІЯ 15. ВІДКРИТТЯ МАС ______________________________ 93
ЛЕКЦІЯ 16. КЛАСИКА ТА СУЧАСНІСТЬ: ДВА ПІДХОДИ
ДО СМИСЛУ ІСТОРІЇ ________________________________ 96
ЛЕКЦІЯ 17. ЦІННІСНИЙ ВИМІР ЛЮДСЬКОГО ІСНУВАННЯ __ 104
ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ДО НИХ _________________ 111
Змістовий модуль 1:
Теоретико-методологічні засади курсу “Філософія історії”.
Головні етапи розвитку філософії історії. Проблеми єдності
та багатоманітності філософії історії. ___________________ 111
Змістовий модуль 2:
Проблема суб’єкта історичного процесу.
Смисл історії _______________________________________ 157
2.2. МОДУЛЬ 2: САМОСТІЙНА РОБОТА ТА МЕТОДИЧНІ
ПОРАДИ ДО САМОСТІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
СТУДЕНТІВ ______________________________________ 172
2.3 МОДУЛЬ 3: ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА
(ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКІ
ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ
ДО ЇХ ВИКОНАННЯ) ______________________________ 175
РОЗДІЛ ІІІ
МОДУЛЬНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА Й МЕТОДИЧНІ
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇЇ ВИКОНАННЯ ________________________ 178
РОЗДІЛ IV
ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ Й МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ
ДЛЯ ЙОГО СКЛАДАННЯ ___________________________________ 182
ГЛОСАРІЙ ТЕРМІНІВ ______________________________________ 186
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДО ВИВЧЕННЯ КУРСУ _______________ 201
|
|
|
|
|
Відгуки читачів:
|
|
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
|
|
|
|