Максим Гальченко » Інноваційна освіта в методології сучасних постнекласичних практик 
                
                                                            
                    
    | 
            [додати інший файл чи обкладинку цього твору]
        [додати цей твір до вибраного]
         | 
    
        
        Інноваційна освіта в методології сучасних постнекласичних практик
                
        
        
        Стаття 
        
     | 
     | 
    
        
                        
             | 
         
        
            | Розділ: | 
            Наукова | 
         
                
             | 
         
        
            | Твір додано: | 
            23.12.2018 | 
         
        
             | 
         
                
            | Твір змінено: | 
            23.12.2018 | 
         
        
             | 
         
                
            | Завантажити: | 
                                            pdf
                                див.
                                (406.7 КБ)
                                 | 
                     
        
             | 
         
                    
                | Опис: | 
                Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2018. – Вип. 128 (1). 
 
 
Досліджується проблема інноваційної освіти, яка постає основним фактором сучасного соціального, економічного і культурного прогресу. Автор вказує на необхідність створення національної інноваційної системи освіти, в якій повинні будуть бути враховані всі досягнення в області соціальних наук, інтерактивного спілкування, об’єктивні і суб’єктивні умови здійснення навчального процесу. Показана необхідність розробки стратегії освітньої діяльності, заснованої на креативі мислення. | 
             
            
                 | 
             
                                 
     | 
     | 
    |   | 
    | 
        
         Відгуки читачів: 
     | 
    |   | 
    | 
             Поки не додано жодних відгуків до цього твору. 
         | 
    |   | 
    | 
        
     | 
    |   |