Микола Галай » Освітня політика Другої Речі Посполитої та ставлення до неї української спільноти Східної Галичини (на прикладі Тернопільського воєводства)
[додати інший файл чи обкладинку цього твору] [додати цей твір до вибраного]

Освітня політика Другої Речі Посполитої та ставлення до неї української спільноти Східної Галичини (на прикладі Тернопільського воєводства)

Дисертація
Написано: 2013 року
Розділ: Історична
Твір додано: 30.05.2024
Твір змінено: 30.05.2024
Завантажити: pdf див. (4.2 МБ)
Опис: Мета дослідження – проаналізувати освітню політику Другої Речі
Посполитої і ставлення до неї української спільноти Східної Галичини (на
прикладі Тернопільського воєводства).


4
Основні завдання, які необхідно вирішити у процесі дослідження
вказаної наукової проблеми:
• розкрити організаційно-адміністративні особливості становлення
системи освіти Другої Речі Посполитої у 20-х роках ХХ ст.;
• з’ясувати особливості політики Польської держави у сфері
початкової освіти в 20-х роках ХХ ст. і показати реакцію на неї української
громадськості;
• дослідити процес становлення середніх шкіл у Другій Речі
Посполитій у 20-х роках ХХ ст. і боротьбу українських громадських об’єднань
щодо захисту україномовної середньої освіти;
• висвітлити становлення середньої професійної освіти в Польщі у 20-
х роках ХХ ст. і потреби української спільноти у цій сфері;
• проаналізувати освітню реформу 1932 р. та її подальше
вдосконалення;
• простежити зміни в початковій освіті Польської держави у 30-х
роках ХХ ст. та їх вплив на домагання україномовного навчання;
• визначити особливості захисту прав україномовних середніх
навчальних закладів у контексті новацій системи середньої освіти Другої Речі
Посполитої в 30-х роках ХХ ст.;
• охарактеризувати перетворення у системі середньої професійної
освіти Польщі в 30-х роках ХХ ст. та їх критичне переосмислення українською
спільнотою.
Зміст: [натисніть, щоб розгорнути]
 
Відгуки читачів:
 
Поки не додано жодних відгуків до цього твору.
 
Тільки зареєстровані читачі можуть залишати відгуки. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь спочатку.